تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دفاتر پیشخوان شهری و روستایی ساماندهی می‌شود

  • کد خبر : 87975
  • 10 شهریور 1395 - 9:55

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: دفاتر پیشخوان شهری و روستایی ساماندهی می شود و در راستای افزایش درآمد و اشتغالزایی در این دفاتر گام بر می‌داریم.

13940314101213935428234

به گزارش میرملاس؛غلامرضا نجاری در حاشیه همایش مدیران پست استان های زاگرس نشین که در سالن جلسات شرکت پست لرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد اظهار داشت: مدیران کل و معاونان ۱۰ استان منطقه زاگرس در این همایش حضور دارند.

وی ارزیابی عملکرد پنج ماهه استان‌های حاضر در اجلاس و تبیین اساسنامه جدید شرکت ملی پست را اهداف این نشست دانست و افزود: طبق این اساسنامه جدید، شرکت ملی پست تبدیل به یک شرکت ملی و حاکمیتی شده و وظایف ملی و حاکمیتی دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: برای اجرایی شدن قوانین، اپراتورهای بعدی که توسط وزارت ارتباطات انتخاب می‌شوند به کمک این شرکت آمده و خدمات را عرضه می‌کنند.

وی بیان کرد: برابر اساسنامه جدید، شرکت ملی پست ایران علاوه بر وظایف حاکمیتی که در ارائه خدمات در اقصی نقاط کشور بر عهده دارد، متولی بحث تجارت الکترونیک داخله و خارجه می‌شود.

نجاری با بیان اینکه تمامی شرکت‌های تجارت الکترونیک باید از درگاه پست خدمات خود را به مردم ارائه دهند، گفت: در گذشته متفرق بود و هر شرکت کار خود را انجام می داد اما برابر قانون جدید این امر ساختارمند شده تا نظارت بر کیفیت و کمیت اقدامات انجام شده وجود داشته باشد.

وی ساماندهی دفاتر پیشخوان شهری و روستایی را از بخش‌های دیگر اساسنامه جدید دانست و تصریح کرد: حتما در راستای افزایش درآمد و افزایش اشتغالزایی در این دفاتر گام بر می‌داریم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با توجه به منابع مالی خوب و نیروی انسانی توانمند، این منطقه می‌تواند پیشتاز سایر مناطق باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.