تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

باند زنده گیری پرندگان در کوهدشت متلاشی شد

  • کد خبر : 87992
  • 11 شهریور 1395 - 22:25

  به گزارش میرملاس؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت از متلاشی شدن یک باند زنده گیری پرندگان در این شهرستان خبرداد. مهندس طولابی افزود:در راستای اجرای برنامه های گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز از مناطق جنگلی و زیستگاهی شهرستان به ۳ نفر متخلف که بر خلاف قوانین و […]

 

به گزارش میرملاس؛رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهدشت از متلاشی شدن یک باند زنده گیری پرندگان در این شهرستان خبرداد.

مهندس طولابی افزود:در راستای اجرای برنامه های گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز از مناطق جنگلی و زیستگاهی شهرستان به ۳ نفر متخلف که بر خلاف قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست از شهرستان های مجاور مبادرت به شکار و صید غیر مجاز پرندگان(۲ قطعه سهره وحشی) کرده بودند ، ضمن دستگیری و جمع آوری ادوات و ضبط کلیه مدارک با تنظیم صورتجلسه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به داددگستری شهرستان ارجاع داده شد .

وی  با بیان اینکه بهای جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست به ازای هر قطعه سهره وحشی دومیلیون ریال می باشد که متخلفین ضمن پرداخت مبلغ ضرر و زیان وارده نسبت به توقیف یک دستگاه خودرو سواری وانت و ضبط وسایل و ادوات موجود از جمله ۴ عدد قفس فلزی ، ۲ عدد قفس چوبی ،‌ ۶ عدد رشته تور اقدام جدی بعمل آمد .

3

1

2

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خسته نباشید و خداقوت .خدمت رئیس محترم و پرسنل محترم محیط زیست کوهدشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.