تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی: ۲۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه در لرستان وجود دارد

  • کد خبر : 88035
  • 13 شهریور 1395 - 10:21

  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:در حال حاضر ۲۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه در مراکز درمانی و بیمارستانی استان وجود دارد. به گزارش میرملاس منطقه لرستان، دکتر پیمان آسترکی در حاشیه افتتاح بخش‌های درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱تختICU  برای بیمارستان شهید رحیمی در نظر گرفتیم که با افتتاح تخت‌های […]

50836

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:در حال حاضر ۲۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه در مراکز درمانی و بیمارستانی استان وجود دارد.

به گزارش میرملاس منطقه لرستان، دکتر پیمان آسترکی در حاشیه افتتاح بخش‌های درمانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱تختICU  برای بیمارستان شهید رحیمی در نظر گرفتیم که با افتتاح تخت‌های دیگر شهرستان‌های استان، هم‌اکنون تعداد آنها در استان به دو برابر رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۰ تخت مراقبت‌های ویژه در مراکز درمانی و بیمارستانی استان وجود دارد که این مهم به برکت طرح تحول نظام سلامت استان بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه هرچه خدمات را افزایش دهیم به همان میزان توقع نیز بالا می‌رود، اضافه کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان همه تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم دارد.

آسترکی در پاسخ به این سوال که در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب نداریم، اظهار کرد: در بحث پزشک فوق تخصص سیاست کلی، کشوری و آموزشی داریم به گونه‌ای که قبلا پزشکان فوق تخصص به عنوان سهمیه و بورسیه آموزش می‌دیدند اما به دستور مقام عالی وزارت بر اساس نیاز استان‌ها این پزشکان توزیع می‌شوند. اگر امروز نیاز به این فوق تخصص است باید ۴ سال پیش اقدام می‌کردیم تا امروز بتوانیم یک فوق تخصص داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بیشترین تعداد متخصص را جذب استان کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در تخصص‌های اصلی نظیر بیهوشی، زنان و زایمان، جراحی داخلی و اطفال هیچ جای استان کمبودی نداریم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88035

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.