تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون استاندار: تعهد کاری در لایه های مختلف لرستان ضعیف است

  • کد خبر : 89140
  • 13 مهر 1395 - 22:26

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: روحیه تعهد کاری در لایه های مختلف استان لرستان به ویژه فضای اداری ضعیف است. به گزارش میرملاس محمد اصلانی شامگاه سه شنبه در نشست مبلمان شهری خرم آباد افزود: در حال حاضر ذهنیت موجود در این استان اجرای طرح ها توسط استانداری است و همه انتظار دارند کوچکترین اقدامات در […]

82256402-71070235

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: روحیه تعهد کاری در لایه های مختلف استان لرستان به ویژه فضای اداری ضعیف است.

به گزارش میرملاس محمد اصلانی شامگاه سه شنبه در نشست مبلمان شهری خرم آباد افزود: در حال حاضر ذهنیت موجود در این استان اجرای طرح ها توسط استانداری است و همه انتظار دارند کوچکترین اقدامات در سطح استان توسط استانداری پیگیری شوند.
وی وظیفه استانداری را طرح موضوع، روشنگری، نظارت و ابداع ایده خواند و اظهار کرد: در برخی موارد استانداری جهت پیشرفت کاری ناچار به اقدام است.
اصلانی گفت: مبلمان شهری خرم آباد باید به گونه ای طراحی شود که تا ۱۰ سال آینده پاسخگوی تحولات باشد لذا ایجاد کمیته تخصصی برای تدوین طرح مبلمان شهری ضروری است.
وی با تاکید بر پیگیری طرح کلانشهری خرم آباد افزود: متاسفانه در حال حاضر شهرداری خرم آباد بدون طرح فعالیت می کند.
وی با انتقاد از پرداخت عوارض فقط ۹ درصد از ۱۲۷ هزار واحد تجاری مسکونی خرم آباد اظهار کرد: در زمینه مسائل فرهنگی اجتماعی باید این موضوع تبیین شود که برای دریافت خدمات شهرداری، شهروندان باید به موقع عوارض را پرداخت کنند.
وی بیان کرد: بار اصلی هزینه های شهری توسط شهروندان باید پرداخت شود درحالیکه شهروندان به این امر واقف نیستند.

** ارزش افزوده منطقه اسد آبادی ۲۰ درصد افزایش یافت
شهردار خرم آباد گفت: در حال حاضر در راستای تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری اقدامات قابل توجهی شده است.
یحیی عیدی بیرانوند با اشاره به انتخاب خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری افزود: در راستای دستیابی به این نتیجه تعامل و همکاری های مسمتری در این شهر انجام شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نمادهایی علاوه بر آثار مفرغی که بخشی از تاریخ این استان هستند مانند میدان رازی، مادر، حافظ، کریم خان زند، سردیس شهیدان خرم آباد، تمثال شهدا و مسجد آیت الله کمالوند در شهر خرم آباد اجرا شده است.
شهردار خرم اباد ادامه داد: شهرستان خرم آباد با وجود ظرفیت های موجود با کمترین توجه آبادتر می شود.
وی افزود: دره اسدآبادی در خرم آباد با کمترین اعتبار به یکی از مناطق دیدنی شهر تبدیل می شود در حالیکه با تخریب ۲۰ منزل فرسوده ۲۰ درصد ارزش افزوده داشته و کیفیت زندگی در این منطقه بالا رفته است.
عیدی بیرانوند خرم آباد را پایتخت اشیای مفرغی دانست و گفت: ۱۲ هزار شی مفرغی در این شهر وجود دارد که می توان با این اشیا خرم آباد را به شهری موزه ای تبدیل کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.