تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: امکان تعریف شهر جدیدی در نزدیکی شهر خرم آباد وجود دارد

  • کد خبر : 89156
  • 14 مهر 1395 - 9:43

هوشنگ بازوند با بیان اینکه اولین شاخص هر شهر برای تبدیل شدن به کلان شهر جمعیت آن است، افزود: جمعیت هر کلان شهر باید ۵۰۰ هزار نفر باشد که در این راستا خرم آباد به این شاخص نزدیک است. استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای کلان شهر شدن خرم آباد باید تعدادی از روستاهای […]

photo_2016-08-21_17-18-14-768x580

هوشنگ بازوند با بیان اینکه اولین شاخص هر شهر برای تبدیل شدن به کلان شهر جمعیت آن است، افزود: جمعیت هر کلان شهر باید ۵۰۰ هزار نفر باشد که در این راستا خرم آباد به این شاخص نزدیک است.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای کلان شهر شدن خرم آباد باید تعدادی از روستاهای حاشیه را وارد شهر کنیم، گفت: کلان شهر شدن باید تحت مدیریت جامعی واقع شود.

بازوند با بیان اینکه یکی دیگر از شاخصه های کلان شهر شدن وجود فرودگاهی است که مرتب پرواز داشته باشد، عنوان کرد: تعداد تخت بیمارستان، تعداد سرانه فضای سبز، مبلمان شهری خوب و … جزء شاخصه هایی است که باید برای کلان شهر شدن در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امکان تعریف شهر جدیدی در نزدیکی شهر خرم آباد وجود دارد، افزود: با احداث این شهر جدید کسانی که تمایل به زندگی در خانه ویلایی دارند می توانند در آنجا زندگی کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه بعضی از افراد در حال حاضر در آپارتمان ها زندگی می کنند، گفت: این در حالیست که بعضی دیگر از افراد تمایل دارند که در خانه های  ویلایی زندگی کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89156

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.