تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

دیدار جمعی از پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی لرستان با شهید زنده سید نورخدا موسوی+ تصاویر

  • کد خبر : 89200
  • 15 مهر 1395 - 9:51

جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با شهید زنده سید نورخدا موسوی دیدار کردند.

 

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان و جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص با سیدنورخدا موسوی شهید زنده و جانباز صددرصدی لرستانی دیدار کردند.

به گزارش میرملاس؛سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود سید نور خدا موسوی این جانباز سرافراز  لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست و گفت: باید از خانواده این جانباز سرافراز که در نگهداری و پرستاری آن سنگ تمام گذاشته‌اید تشکر کنم چراکه  نگهداری و پرستاری از این جانباز خوشنودی و رضای خداوند را به دنبال دارد.

ﻭﯼ افزود: این افتخار نصیب بسیج جامعه پزشکی شد که به  همراه ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در خدمت خانواده محترم سید نور خدا موسوی باشیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان عنوان کرد: در این دیدار پزشکان فوق تخصص جراحی ترمیمی، ارتوپدی، اعصاب روان، عفونی، گوارش، فوق تخصص ریه، فوق تخصص غدد و قلب بنا به مشکلات سید نور خدا موسوی به وی خدمت‌رسانی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان کرد: بنا به شرح‌حالی که از سید نور خدا موسوی گرفته شد بنابرنیاز وی ۲۰ نفر متخصص و فوق تخصص و چند نفر مهندسی، فوق‌لیسانس پرستاری و فیزو ترابی حضور یافتند.

وی گفت: بر اساس مشاهدات باگذشت ۸ سال پزشکان هیچ‌گونه زخم بستری بر بدن سید نور خدا موسوی یافت  نکردند و تصمیم گرفته شد که متخصصان علوم آزمایشگاهی و دندانپزشکی شخصاً حضور سید نور خدا برسند و نیازهای وی را برطرف کنند.

سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون هشت سال است که با ۱۰۰ درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. درود بر بانیان این کار خدا پسندانه درود بر پزشکان عزیز

  2. ای کوه صبر (همسر شهید زنده ) واقعا خسته نباشی . اجر ت با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و توای شهید زنده هرگاه چشمم به تصویر تو در در سایت هاو ……. می افتد خود بخود دست خودم نیست اشک از چشمانم سرازیر میشه .بیاد فیلم زخمی شدنت می افتم

  3. لطفا اگه کسی میتونه کار مثبتی برای این خانواده محترم انجام دهد خدمتشان برسد وگرنه ملاقاتهای بی خودی که فقط برای خودنمایی و گزارش نویسی های بی خود در بعضی دستگاههااست را وجدانا ترک کنید چون جز ایجاد مزاحمت برای این خانواده محترم و مظلوم نیست (منظور دیدار پزشکان محترمی که گاه و بیگاه برای درمان به منزل ایشان مراجعه می کنند نیست)

  4. در ود برشما شیر زن ادامه دهنده راه حضرت فاطمه زهرا س اجر شما نزدخداوند متعال اگر بشتر از سید نورخدا شهید زنده نباشد کمتر از وی نمی باشد

  5. خدایا به حق امام حسین(ع)موسوی را شفا بده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.