تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

بهرامی در گفتگو با میرملاس: طرح «ساعتی با محیط بان» در مدارس حاشیه مناطق جنگلی لرستان اجرا می شود

  • کد خبر : 90311
  • 09 آبان 1395 - 21:08

فرید بهرامی/ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان/ در گفتگو با پایگاه خبری میرملاس از اجرای طرح «ساعتی با محیط بان» در مدارس حاشیه مناطق جنگلی لرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حفاظت از جنگل هاو نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلب مشارکت دانش آموزان اجرا […]

img_20150718_131515-600x338
فرید بهرامی/ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان/ در گفتگو با پایگاه خبری میرملاس از اجرای طرح «ساعتی با محیط بان» در مدارس حاشیه مناطق جنگلی لرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حفاظت از جنگل هاو نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و جلب مشارکت دانش آموزان اجرا می شود.
وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و افزود: این طرح بر اساس دستورالعمل ابلاغی، با اولویت مدارس داخل یا مجاور مناطق حفاظت شده، پارک های ملی و پناهگاههای حیات وحش و با هدف ارتقای سطح آگاهی های زیست محیطی دانش آموزان اجرا می شود.

وی آشنایی با وظایف محیط بانان، تعریف مناطق حفاظت شده، جلب مشارکت و ایجاد حس مسئولیت پذیری در دانش آموزان از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود. بهرامی به ارتقاء دانش فنی مدیران در خصوص اجرای این طرح اشاره کرد وگفت: کارگاه آموزشی و توجیهی طرح «ساعتی با محیط بان در مدارس» با حضور مدیران مدارس مجری برگزار شده است.

بهرامی در پایان سخنان خود به نقش محوری آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ اشاره کرد و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت به لحاظ گستردگی و ارتباطی که با خانواده ها و جامعه دارد نقش بسیار موثری در نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از محیط ریست دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.