تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد: نظارت بر عملکرد شهرداری خرم‌آباد حق اعضای شورای شهر است

  • کد خبر : 90318
  • 09 آبان 1395 - 23:14

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، محمد حسین پور شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر خرم آباد با دستورکار سوال از شهردار خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه همان طور که قانون حق رای را به مردم داده هیچکس نمی تواند این حق را از آن ها سلب کند، اظهار داشت: شوراهای اسلامی […]

img_1161

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، محمد حسین پور شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر خرم آباد با دستورکار سوال از شهردار خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه همان طور که قانون حق رای را به مردم داده هیچکس نمی تواند این حق را از آن ها سلب کند، اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر بر اساس قانون شکل گرفته اند و همین قانون به شورا حق داده است که از شهردار سوال کرده و بر کار شهردار نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شهردار خرم آباد قبلا در شورای شهر حضور داشته و قوانین آن را می داند، عنوان کرد: شهردار خرم آباد در یکی از مصاحبه های خود سوال اعضاء شورا از شهردار را حق قانونی آن ها دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با تاکید بر اینکه اعضاء شورای شهر وظیفه قانونی خود می دانند که بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشند، افزود: سوال از شهردار به منزله استیضاح وی نبوده و اعضاء شورای شهر خرم آباد به دنبال این نیستند که در کار شهرداری گیر انداخته بلکه تمایل دارند خدمات رسانی به مردم روال عادی خود را طی کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر خرم آباد یک مرتبه شهردار را مورد تجلیل قرار داده است، عنوان کرد: آن هنگام که شهردار را تشویق کردیم معترض نشدند شاید امروز هم بخواهیم ایشان را تشویق کنیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه امیدواریم همه این اقدامات به سمتی پیش رود که ثمره آن به مردم برسد، ادامه داد: همچنین امیدواریم ما منافع شخصی را بر منافع جمعی ترجیح ندهیم.

حسین پور افزود: روند قانونی در خصوص سوال از شهردار باید طی شده و شهردار ظرف ۱۰ روز باید پاسخ سوال اعضاء شورا را بدهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای حسین پور لطفا کاری کنید تا این ….بقیه شهرداری ………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.