تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مثلث خبرساز هفته قبل: بازدار، حنان و عیدی بیرانوند!

  • کد خبر : 90329
  • 10 آبان 1395 - 7:54

  مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان آقای بازدار است که طبق آخرین اخبار به دلیل تک روی از مدار مدیریت ارشد استان خارج شده و ظاهراً به دنبال اثبات خود به زیر مجموعه اش در این سازمان است. باید دید که در جدال بین بازدار و مدیران  بالادستی اش یعنی مجموعه استانداری کدام یک حرف […]

66697739307

 

مدیر کل جهاد کشاورزی لرستان آقای بازدار است که طبق آخرین اخبار به دلیل تک روی از مدار مدیریت ارشد استان خارج شده و ظاهراً به دنبال اثبات خود به زیر مجموعه اش در این سازمان است. باید دید که در جدال بین بازدار و مدیران  بالادستی اش یعنی مجموعه استانداری کدام یک حرف خود را به کرسی می نشانند!

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آقای حنان است و بر خلاف شایعات اخیر همچنان با قدرت به کار خود در سمت مدیر کلی دستگاه فرهنگ استان ادامه می دهد و امیدوار است بتواند وضعیت این دستگاه دولتی را در استان بهبود بخشد. ظاهرا دیگر کم کم مشخص شده که طرفداران حنان از جای خاصی خط نگرفته و همه چیز حاصل اشتباه یک کارگردان بوده است.

شهردار خرم آباد آقای عیدی بیرانوند است که رییس شورای اسلامی این شهر بر این باور است که جناب شهردار برق ساختمان شورا را در جلسه سوال این شورا از شهردار قطع کرده تا جلسه سوال از وی ادامه پیدا نکند!
البته شهردار بر این باور است که در قطع برق، آن هم در این زمان مهم به هیچ وجه عمدی در کار نبوده و عواملش به شکل ناخواسته برق را قطع کرده اند.

منبع: صدای لرستان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90329

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.