تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده مردم دورود و ازنا: کلمه «ممنوع‌الورود» بودن رئیس سازمان جهاد کشاورزی بار قانونی دارد

  • کد خبر : 90384
  • 10 آبان 1395 - 23:51

به گزارش میرملاس کیانپور بیان گفت: طبیعی است مدیر یک دستگاه فردی را انتخاب می‌کند که با او همراه بوده و برای انتخاب این فرد قطعاً با وزارت خانه خود هماهنگ است. وی به تماس خود با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و پرسش در خصوص موضوع پیش آمده اشاره کرد و گفت: آن‌گونه که این […]

2120327
به گزارش میرملاس کیانپور بیان گفت: طبیعی است مدیر یک دستگاه فردی را انتخاب می‌کند که با او همراه بوده و برای انتخاب این فرد قطعاً با وزارت خانه خود هماهنگ است.
وی به تماس خود با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و پرسش در خصوص موضوع پیش آمده اشاره کرد و گفت: آن‌گونه که این مدیر می‌گوید درباره انتخاب معاون خود حداقل دو مرتبه با استاندار لرستان صحبت کرده و گویا استاندار این معاون را تائید کرده است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلمه «ممنوع‌الورود بودن» به لحاظ قانونی درست نبوده و این جمله بار قانونی دارد، عنوان کرد: ممنوع‌الورود کردن رئیس جهاد کشاورزی این سؤال را در ذهن متبادر می‌کند که این مسئول چه مشکلی داشته و آیا داستانی وجود داشته که باعث ممنوع‌الورود شدن وی شده است لذا این حرف کاملاً غیر کارشناسی و غیرمنطقی است و می‌تواند حتی موجب پیگیری‌های بعدی نیز باشد.

به خاطر یک انتصاب نمی‌توان مجموعه جهاد کشاورزی را تعطیل کرد
کیانپور با اشاره به اینکه به خاطر یک انتصاب در مدیریت میانی یک مجموعه نمی توان مجموعه جهاد کشاورزی استان را تعطیل کرد، یادآور شد: اگر به دنبال ایجاد اشتغال پایدار، کاهش نرخ بیکاری و زدودن چهره محرومیت از سیمای استان هستیم باید همگی در راستای هم‌افزایی قدم برداشته و با وحدت و همدلی بتوانیم موجبات توسعه استان را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اینکه به نظر من مدیریت ارشد استان باید در این زمینه ورود کرده و اجازه ندهد این مباحث اتفاق بیفتد، تصریح کرد: به نظر من اتفاقات رخ داده در مورد مجموعه جهاد کشاورزی استان درست نبوده و بهتر است به‌جای اینکه به این حواشی بپردازیم به متن آمده و به دنبال توسعه استان، جذب تسهیلات بیشتر و راه‌اندازی صنایع راکد باشیم.

مدیریت ارشد لرستان ورود پیدا کند
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان به‌اتفاق بر لزوم ایجاد هم‌افزایی در راستای توسعه استان تاکید دارند، افزود: هنگامی که از موضوع رخ داده مطلع شدم بسیار ناراحت شدم و واقعا چرا باید چنین اتفاقاتی در استان رخ دهد.
کیانپور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه اگر این قضیه استمرار داشته باشد آیا مجمع نمایندگان استان ورود پیدا خواهد کرد، گفت: باید مدیریت ارشد استان در این زمینه ورود پیدا کرده و این قضیه را فیصله دهد چرا که اگر قرار باشد با عوض شدن هر معاون، استان این همه هزینه پرداخت کرده و مدیری اختیار دستگاه خود را نداشته باشد اصلا سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
وی تأکید کرد: بهتر است به‌جای اینکه به این موارد بپردازیم به دنبال این برویم که نرخ بیکاری را کاهش داده، آرامش جامعه را بالا برده و زمینه را برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم کنیم تا از مهاجرت جوانان به خارج از استان جلوگیری شود.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما دولت را قبول داریم و سرباز نظام هستیم و با توجه به اینکه رئیس جمهور ما از مقام معظم رهبری حکم گرفته است وظیفه داریم با تمام وجود فرامین رهبری را اجرا کرده و حامی دولت باشیم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. برخی از معوانین استانداری متاسفانه رفتار قیم مابانه و تمامت خواهی دارند … حتی به یک مسئله بدیهی که همان انتخاب یک معاون توسط یک مدیر است چشم طمع دارند و همه امور باید در قبضه اشان باشد .

  2. افرین بر کیانپوری که تن به برخی درخواست های زمان معاونت استانداری نداد و جایگاه خود را در جای بزرگی دیگر مثل نماینده مردم دید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.