تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کاهش هفت درصدی تصادفات جاده ای در استان لرستان

  • کد خبر : 90449
  • 11 آبان 1395 - 16:55

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا،علی زندی فر روز سه شنبه در جلسه کارگروه جامعه ایمن شهرستان دورود افزود:با توجه به برنامه ریزی مدون راهداری ، پلیس راه ، شورای ترافیک استان و پلیس راهور در سه سال اخیر بیشترین درصد کاهش تلفات جاده ای در بین استانهای زاگرس نشین مربوط […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا،علی زندی فر روز سه شنبه در جلسه کارگروه جامعه ایمن شهرستان دورود افزود:با توجه به برنامه ریزی مدون راهداری ، پلیس راه ، شورای ترافیک استان و پلیس راهور در سه سال اخیر بیشترین درصد کاهش تلفات جاده ای در بین استانهای زاگرس نشین مربوط به استان لرستان می باشد.
وی گفت:در این مدت آمار تلفات از ۵۵۰ نفر به ۳۷۰ نفر کاهش پیدا کرده که با توجه به توان و پتانسیل استان می توانیم این آمار را به حداقل برسانیم.
وی با بیان اینکه ۷۱درصد تصادفات استان در محورهای برون شهری،۱۸ درصد درون شهری و ۱۱ درصد در محورهای روستایی به وقوع می پیوندند خاطرنشان کرد:بیشترین تصادفات استان در شهریور ماه و کمترین در اردیبهشت ماه بوده و همچنین ۴۷ درصد فوتی ها شهرنشین و ۵۳ درصد روستایی بوده اند.
زندی فر با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال ۱۵ فقره تصادف در شهر دورود به وقوع پیوسته اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۰ فقره بوده که کاهش ۲۵ درصدی داشته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین مشکل در شهرستان دورود سه راهی چالانچولان است اظهار داشت: با توجه به احداث دو دهنه پل و هزینه ای که صورت گرفته همچنان خودروهایی که از این نقطه عبور می کنند با سردرگمی مواجه می شوند.
وی افزود:طرح اصلاح سه راهی چالانچولان به مشاورین سپرده شده که پس از تأیید نهایی از سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.
۷۲۶۸/۶۰۶۰
خبرنگار:میلاد باقری ** انتشار دهنده:محمد علیدوستی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.