تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۴۵۰ نفر در منطقه ویژه اقتصادی لرستان مشغول به کار شدند

  • کد خبر : 90451
  • 11 آبان 1395 - 16:58

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی لرستان، بختیار رازانی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و بر اساس ماده ۲۳ قانون مناطق ویژه اقتصادی کل کشور، اسناد ثبتی مفروز به میزان ۱۱۳ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی لرستان واقع در شهرستان […]

12052800741

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی لرستان، بختیار رازانی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و بر اساس ماده ۲۳ قانون مناطق ویژه اقتصادی کل کشور، اسناد ثبتی مفروز به میزان ۱۱۳ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی لرستان واقع در شهرستان ازنا اخذ شد.
وی گفت: پیش از این از مجموع مساحت ۴۶۳ هکتاری منطقه ویژه اقتصادی لرستان سند مفروز ۱۲۱ هکتار اخذ شده بود.
رازانی با تاکید بر پیگیری جهت اخذ ۲۲۹ هکتار اراضی مابقی، افزود: از کل ۲۳۴ هکتار داری اسناد ثبتی مفروز ۷۱ هکتار نیز دارای اسناد تفکیکی می باشد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان اظهار داشت: اولویت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لرستان شامل صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کانی غیر فلزی صنایع وابسته، صنایع الکترونیکی، شیمیایی و خدماتی است.
وی افزود: این منطقه دارای اقلام صادراتی از قبیل انواع سنگ های نمای ساختمانی، سنگ مصنوعی، مصنوعات و ظروف پلاستیکی و انواع داروهای دامی و انسانی است.
منظور از مشاع (یا ملک مشاع) ملکی است که میان چند نفر مشترک باشد و در قبال ملک مفروز استعمال می شود، منظور از مفروز ملکی است که بعد از اشاعه به صورت چند سهم جداگانه درآمده و میان شرکا تقسیم شده باشد.
ممکن است دو یا چند نفر ملکی را به شرکت مالک باشند بدون اینکه سهم هر کدام از آنان از نظر حدود و مشخصات مشخص باشد این ملک مشاع بین مالکین است و اگر مالکین با تراضی هم، قسمت مجزا و معلومی را برای هر یک از شرکاء مشخص و تصرف کردند، یعنی در ازای سهم مشاعی قسمت معین از ملک را اختصاص به مالک معین دادند، سهم هر یک را مفروز می نامیم.
خبرنگار: الهام بابایی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.