تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

غضنفری: در زمینه حضور بازدار در استانداری «نظر استاندار لرستان را فصل الخطاب است»

  • کد خبر : 90457
  • 11 آبان 1395 - 20:57

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری پس از حضور بازدار در جلسه اداری استانداری پیامی را منتشر کرد و در آن نظر استاندار لرستان را فصل الخطاب دانست. پیام  معاون اقتصادی استاندار به شرح زیر است. با عرض سلام وادب واحترام به محضر مردم شریف استان وهمه عزیزانی که دل در گرو توسعه وبهبود وضعیت استان […]

48093888241

به گزارش میرملاس مهرداد غضنفری پس از حضور بازدار در جلسه اداری استانداری پیامی را منتشر کرد و در آن نظر استاندار لرستان را فصل الخطاب دانست. پیام  معاون اقتصادی استاندار به شرح زیر است.
با عرض سلام وادب واحترام به محضر مردم شریف استان وهمه عزیزانی که دل در گرو توسعه وبهبود وضعیت استان در همه ابعاد دارند.

در پی یک تغییر مدیریتی در جهاد کشاورزی استان و واکنش معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری و اینجانب به عنوان نمایندگان استاندار مبنی بر مخالفت با آن و بیان اینکه رئیس سازمان مذکور حق ورود به جلسات اداری را ندارد بایستی جهت تنویر افکار عمومی عرض کنم که به لحاظ ضرورت بکارگیری توان مدیریتی استان در خدمت رسانی به مردم بویژه در این سازمان مهم، به دستور استاندار عزیز که صرفا کار و تلاش در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و بویژه اقتصادی و پرهیز از حاشیه سازی برایشان اهمیت دارد اجازه یافتند که در جلسه شورای اداری شرکت کنند و با هماهنگی استانداری و مدبرانه به خدمت خود ادامه دهند .

بنده با تمام وجود اعتقاد دارم که نظر و دستور استاندار محترم فصل الخطاب بوده و همگی موظف به اجرای آن هستیم بنابراین از همه یاران و همراهان دولت تدبیر وامید به عنوان یک برادر خدمتگزار درخواست میکنم که از پرداختن بیش از این به موضوع فوق در فضای مجازی ومحیط کاری خودداری بفرمایند تا انشاءالله در مسیر ارائه خدمت به مردم مشکلی رخ ندهد. بدیهی است مدیریت ارشد استان از همه ما مقید تر به ادامه راه دولت محترم واستفاده از نیروهای وفادار به نظام ومعتقد به برنامه های دولت می باشند و اگر انحرافی در این مسیر رخ دهد قاطعانه برخورد خواهند نمود.

با احترام، غضنفری معاون اقتصادی استاندار

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بدون شک این بیانیه اب پاکی را روی دست مخالفان استاندار محترم ریخت استاندار مغزز لرستان شخصیتی توسعه گرا در راستار توسعه پایدار در استان است همه ما وظیفه حمایت از نماینده عالی دولت در این استان را داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.