تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

ططری در گفتگو با میرملاس: در مراکز دانشگاه پیام نور استان ۲۰ هزار دانشجوی کارشناسی در حال تحصیل هستند

  • کد خبر : 90630
  • 15 آبان 1395 - 15:55

دکتر منوچهر ططری/ رئیس دانشگاه پیام نور لرستان/ در گفتگو با میرملاس از تحصیل ۲۰ هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و ۵۰۰ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در مراکز این دانشگاه در استان خبر داد. دکتر ططری ادامه داد: اتاق مشاوره در همه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور با استفاده از اساتید مجرب فعال شده و بودجه ای […]

zooo

دکتر منوچهر ططری/ رئیس دانشگاه پیام نور لرستان/ در گفتگو با میرملاس از تحصیل ۲۰ هزار دانشجوی مقطع کارشناسی و ۵۰۰ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد در مراکز این دانشگاه در استان خبر داد.

دکتر ططری ادامه داد: اتاق مشاوره در همه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور با استفاده از اساتید مجرب فعال شده و بودجه ای نیز برای اساتید آموزش دهنده در اتاق مشاوره اختصاص داده شده است.

وی بیان داشت: کانون های عفاف و حجاب و تبلیغات محیطی را در مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور تشکیل داده ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به اینکه برای اردوهای زیارتی و راهیان نور برنامه ریزی داشته ایم، گفت: بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال بودجه به این اردوها اختصاص داده شده است.

ططری با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در همه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور فعال شده است تصریح کرد:  همچنین کرسی آزاد اندیشی با عنوان استکبار ستیزی و آشنایی با قیام عاشورای حسینی(ع) در دانشگاه پیام نور برگزار شده است.

وی به ایجاد میز خدمت در همه مراکز واحدهای دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: همچنین اتوماسیون تغذیه در همه مراکز واحدها در راستای رفاه حال دانشجویان فعال شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90630

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب دکتر
    به جای این کارها تشریف بیار الشتر ببین چرا پول خرید گازئیل نداره مرکز ما یخ زدیم تو کلاسها مراجعه کردیم به مدیر زحمت کش الشتر گفتن پول نیست که شوفاژخانه را روبراه کنیم بعدش جنابعالی نشستی تو استان میگی هیچ مشکلی نیست مگه ما شهریه نمیدیم چرا مرکز الشتر باید مشکل مالی داشته باشه
    …ایا از زمان حضور شما تا الان به مرکز الشتر سر زدید

  2. باسلام و خسته نباشید خدمت دکتر ططری
    جناب دکتر ططری واقعا در این مدت کوتاه با توجه به مشکلات زیاد تحول عظیمی در دانشگاه پیام نور به وجود آوردن بنده از ایشان و همکاران زحمت کش مجموعه پیام نور کمال تشکر دارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.