تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مبارزه با فساد و معوقه

  • کد خبر : 90640
  • 16 آبان 1395 - 9:47

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: در همان سالهایی که قیمت پرایدی ( با این همه کیفیت) از هفت میلیون به بیست و یک میلیون تومان رسید و برخی از بازاریان چون از مسافرتی چند روزه بر می گشتند قیمت کالاو اجناسشان دو برابر می شد! عزیزی می فرمودند دولت در این گرانیها هیچ گناهی ندارد! مقصر […]

%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%82-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%db%8c3

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: در همان سالهایی که قیمت پرایدی ( با این همه کیفیت) از هفت میلیون به بیست و یک میلیون تومان رسید و برخی از بازاریان چون از مسافرتی چند روزه بر می گشتند قیمت کالاو اجناسشان دو برابر می شد! عزیزی می فرمودند دولت در این گرانیها هیچ گناهی ندارد! مقصر خود مردم هستند! استدلالش هم این بود که در بازار عرضه و تقاضا وجود دارد هرچه تقاضا هم بیشتر و عرضه کمتر باشد گرانی قد می کشد و تورم بالا نشین می شود! با این حال چرا این مردم فهیم متقاضی می شوند؟!

چند روز قبل هم جناب منتظری از فساد هزار و دویست میلیارد تومانی در بانکهای ملی و ملت و … خبر دادند! این خبر فسادی در حالی به دنیا آمد، که داغ فساد و بوی بد پرونده های سه هزار میلیاردی ، فرار خاوری دو تابعیتی،حقوقهای نجومی، پرونده جناب رحیمی، ،پرونده ی نفتی بابک زنجانی و… توده های مردم را آزار می داد.

علاوه بر این خبر هشت هزار میلیاردی اختلاس صندوق فرهنگیان دهن به دهن و تلگرام به تلگرام در میان مردم می چرخید و برخی از مراجع معظم تقلید نیز به صراحت فرمودند چرا باید صندوق ذخیره فرهنگیان با آن سرمایه ی عظیم آلت دست عده ای از خدا بی خبر شود؟!

توده های مردم در انتظار اخبار و مبارزه فراگیر و قاطع با فساد بودند ، که رئیس جمهور محترم فرمودند چرا برخی ها ، بدهی معوقه را اختلاس اعلام می کنند؟!

حال پرسش این است چند نفر آن همه میلیارد را برده اند و به معوقه تبدیل کرده اند؟! آیا ویژه خواری صورت نگرفته است؟ منظورتان از بدهی معوقه چیست؟ آیا منظورتان از بدهی معوقه،آن بدهی است که تا روز قیامت به تعویق می افتد؟!

جناب دکتر روحانی !

می دانیم ما مقصر هستیم چون فرق اختلاس و معوقه را خوب یاد نگرفته ایم و مقصر اصلی صندوق فرهنگیان خود فرهنگیان هستند که صندوق ذخیره را با آن همه پول تاسیس کرده اند . چرا که اگر صندوق و آن همه پول نبود، به یقین بدهی معوقه ای هم متولد نمی شد (خداوند رحمت کند مسافرین هواپیمایی که در سفید کوه لرستان سقوط کرد آن زمان هم برخیها نوشتند دنبال مقصر نگردید احدی جزسفیدکوه مقصر نیست! اخر چرا آن کوه این همه قد کشیده است؟!) اما باور کن همین مردم از اختلاس و معوقه هردو نفرت دارند و در آرزوی مبارزه با هر نوع اختلاس و معوقه ای هستند . لطفا فکری برای برای گرداندن این همه معوقه هم بفرمایید. اگر خواستید نام مبارزه با فساد را به مبارزه با فساد و معوقه هم تغییر دهید هیچ اشکالی ندارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.