تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فرماندار خرم آباد از وضعیت نامطلوب هدایت آب‌های سطحی این شهر انتقاد کرد

  • کد خبر : 90655
  • 16 آبان 1395 - 22:22

 حبیب اله خجسته پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم آباد به مانور برگزار شده طی هفته گذشته در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این مانور به خوبی در خرم آباد برگزار شد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر خجسته با تاکید بر  اینکه آمادگی که در زمان مانور داریم باید در […]

2177692 حبیب اله خجسته پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خرم آباد به مانور برگزار شده طی هفته گذشته در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این مانور به خوبی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر خجسته با تاکید بر  اینکه آمادگی که در زمان مانور داریم باید در زمان بحران عملی شوند، گفت: دستگاههای مربوطه باید به هنگام بارندگی و وقوع سیلاب قوی تر از مانور پای کار باشند.

فرماندار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به بارندگی هفته گذشته در شهر خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: به هنگام این بارندگی شاهد آب گرفتگی معابر، قطع برق و … در سطح شهر بودیم و این امر موجب نارضایتی مردم شد.

خجسته پور فعالیت شرکت توزیع برق لرستان در بارندگی هفته گذشته را مطلوب دانست و اضافه کرد: شرکت توزیع برق به هنگام بارندگی بسیار خوب عمل کرد و تنها مشکل آن پاسخگو نبودن شماره ۱۲۱ بود.

وی در ادامه خواستار پاسخگویی دستگاههای متولی به شماره های سه رقمی خود در مواقع بحران شد و گفت: به هنگام وقوع قعطی برق، آب و … دستگاههای متولی باید پاسخگوی شماره های سه رقمی خود باشند.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر اینکه در مواقع بحران ابتدا باید پیشگیری صورت گیرد، افزود: با انجام پیشگیری های لازم هنگام بحران می توان مشکلات را به حداقل رساند.

وی در ادامه به وضعیت نامطلوب هدایت آب های سطحی منطفه «کرگانه» و «گیلوران» خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: آب های سطحی این دو منطقه به معضل تبدیل شده اند و در صورت سرمای هوا آب های سطحی یخ بسته و موجب تصادف و خسارات جدی خواهند شد.

خجسته پور با اشاره به اینکه نباید به هنگام وقوع بحران به فکر چاره بود، گفت: در صورتی که به هنگام وقوع بحران به فکر چاره باشیم کار به جایی نخواهیم برد.

وی به حوادث ناشی از بارندگی پیش روی عشایری که اکنون در  استان مستقر هستند اشاره کرد و بیان داشت: عشایر  و کوچ رو ها یکی از گروه های خطر پذیر در مواقع بحران هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.