تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

رئیس دانشگاه لرستان و سرپرست دانشگاه پیام نور استان درگذشت دختر دانشجو را تسلیت گفتند

  • کد خبر : 90696
  • 18 آبان 1395 - 7:48

دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در پی درگذشت «فروزان مرادوند» دانشجوی رشته زیست شناسی این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد. وی ادامه داد: این دانشجو اهل استان ایلام و ورودی سال ۹۳ بوده است. عزیزی با بیان اینکه طی تماس با خانواده این دانشجو، مرگ وی را به خانواده اش تسلیت گفتیم، افزود: این […]

%d8%af

دکتر خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان در پی درگذشت «فروزان مرادوند» دانشجوی رشته زیست شناسی این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

وی ادامه داد: این دانشجو اهل استان ایلام و ورودی سال ۹۳ بوده است.

عزیزی با بیان اینکه طی تماس با خانواده این دانشجو، مرگ وی را به خانواده اش تسلیت گفتیم، افزود: این حادثه را به جامعه دانشگاهی هم تسلیت عرض می کنیم.

عزیزی یادآور شد: علت مرگ این دانشجو در حال بررسی است.

وی عنوان کرد: همچنین دیگر دانشجوی حادثه دیده در جریان سیلاب «نسرین محمدی» دانشجوی شهرسازی اهل اصفهان و ورودی سال ۹۳ بوده که هم اکنون در حالت کما به سر می برد.

همچنین دکتر منوچهر ططری سرپرست دانشگاه پیام نور استان نیز با صدور پیامی درگذشت این دانشجو را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است؛ اینجانب نیز به نوبه خود درگذشت مرحومه خانم فروزان مرادپور را به جامعه دانشگاهی، مردم شریف لرستان، هموطنان عزیز در استان ایلام و خانواده داغدار این مرحومه مغفوره تسلیت عرض می نمایم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ضعف مدیریت در استان متاسفانه جان این دانشجوی مهمان گرفت …….. باید جوابگو باشه

  2. واقعادروحله اول ….بی درایتی شخص راننده،ودوم ترس دخترباعث مرگ شد،که قصدپریدن ازروی کانال رو داشت به درون کنانال(جوی آب)افتاد

  3. …شیفتگان خدمتند مطمئن باشید اب از اب تکون نمی خوره و باز هم انند سایر موارد دچار فراموشی می شود . تا ببینیم نوبت بعدی نوبت کیست؟

  4. خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده، حالا مسئولینی که موقع انتصابشون شهر رو پر بنر میکنن تو این وضعیت چطور خابشون میبره چطور وجدانشون به خاطر بی کفایتیشون به درد نمیاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.