تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دستور استاندار برای بررسی حادثه سیلاب/ شهردار خرم آباد عذرخواهی نکرد/ اصلانی: جای شهردار بودم همین الان استعفاء می دادم!

  • کد خبر : 90701
  • 18 آبان 1395 - 8:03

به گزارش میرملاس در پی بارندگی های شدید و سیل آسای عصر دیروز در خرم آباد و  وقوع سیل مخرب در سطح شهر خرم آباد، ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل جلسه داد. در این جلسه مسائل […]

2266818

به گزارش میرملاس در پی بارندگی های شدید و سیل آسای عصر دیروز در خرم آباد و  وقوع سیل مخرب در سطح شهر خرم آباد، ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار لرستان و با حضور معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل جلسه داد.
در این جلسه مسائل و مشکلات روی داده در بارندگی اخیر مورد بررسی قرار گرفت و گزارش اقدامات انجام شده ارائه شد.
بنا برگزارش دبیر ستاد بحران استان در جریان این بارندگی و سیلاب شهری، متاسفانه یک دختر دانشجو با سقوط در کانال، جان خود را از دست داد و یک دختر دانشجوی دیگر مصدوم و در بیمارستان در حال «کما» می باشد.
استاندار لرستان در این جلسه با انتقاد از شهرداری خرم آباد، گفت: وضعیت جداول و کانال های شهری مناسب نیست و در هر بارندگی شاهد آب گرفتگی زیرگذرهای شهر هستیم و شهرداری می بایست برای رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام می داد.
مهندس بازوند با بیان لزوم تعیین مقصر مشکلاتی که پیش آمده است، گفت: اگر شهرداری و هر مسئولی دیگر در این زمینه قصور داشته اند، می بایست با پذیرش کوتاهی خود مسئولیت اتفاقات پیش آمده را بپذیرند.
اگر پس از بررسی مشخص شود شهرداری در زمینه مسائل پیش آمده مقصر بوده، به تخلفات این دستگاه رسیدگی خواهد شد.

عیدی بیرانوند/ شهردار خرم آباد/ هم در اظهارات قابل تأملی گفت: حادثه رخ داده برای دانشجویان در سیلاب به دلیل سهل انگاری بوده است!
مهندس اصلانی معاون عمرانی استاندار نیز در این جلسه گفت: شهرداری باید توضیح دهد در طی یک سال اخیر چه اقداماتی برای رفع آب گرفتگی معابر انجام داده است/ شهردار خرم آباد اگر مشخص شود مقصر است می بایست ضمن پذیرش اشکالات، از سمت خود استعفا دهد.
در ادامه مهندس بازوند با تاکید مجدد بر اینکه وجود برخی نخاله ها در معابر شهر موجب آب گرفتگی بیشتر در سطح خیابانها شده است، شهرداری را موظف به تذکر تخلیه و جمع آوری این نخاله ها دانست.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90701

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. این اتفاق اگر در کشور دیگری اتفاق می افتاد شهردار و استاندار او کشورو زیر سوال میرفتن و حتی شاید خودشون استفاء خودشون رو می نوشتن ولی متاسفانه در کشور ما به خصوص استان لرستان نه تنها با این مشکلات برخورد نمی کنند بلکه لوح تقدیر و پاداش نیز می گیرند. نسبت به دوستانیم که اون لحظه داشتن فیلم می گرفتند و به کشته شدن یه دختر جوان می خندیدند باید بگم برایتون از ته قلب متاسفم خوبه این فیلم تو اینستا یا تلگرام یک ملیون لایک بخوره؟؟؟ولی انسانیت و شرافت خودتونو زیر سوال بردید خدا ازتون نمی گذره چون تماشاگر مرگ یه دختر جوان بودید و هیچ عکس العملی نشون ندادید……. کسی که تلگرام و اینستا و بقیه شبکه هایه اجتماعی را به ایران معرفی کرد.یاعلی

  2. ما بچه هایه خرم آباد ساکت نمی شینیم کسی که ماهی ……ملیون حقوق می گیرد و به ریش مردم خرم آباد می خندد و به هر مشکلی می گه مقصر من نیستم باید بره ………حداقل در برابر حقوقی که می گیری مسئول باش آقایه شهردار خرم آباد.

  3. حالا اگر جابه جایی معاون سازمانی میخواست انجام پذیرد…. چندتا وزیر زیر رو میکرد

  4. ولی دوستان در جایی دیگر کارکنان محترم نمایندگی سامسونگ روبروی مصلی شجاعت لری را نشان دادند سه دانشجوی شهر کرد که انها هم گیر سیلاب شده بودند به داخل محل کار بردند البسه اضافی در اختیار انها قرار داده باتوجه به اینکه همکلاسی قرزند اینجانب بودند بر اساس تماس تلفنی خودم را به انجا رساندم وبه منزل اوردم گرچه برای دوستان غرق شده ناراحت بودند ولی خانمم انها را دلداری داد تا یه کم ارام شدند لطفا اطلاع رسانی شود از نمایندگی فوق تقدیر بعمل اید ضمنا چرا مسیولین تقضیر را به گردن هم می اندازند همشون مقصر ودر روز قیامت باید جوابگو باشند

  5. بنظرم برگزاری این جلسات بی نتیجه … هیچ عایدی ندارد

  6. متاسفم واسه ……..که چن تاجوون به ظاهر باغیرت وایسادن به فیلم گرفتن وتراژدی مرگ مهمان خانه رو به تصویر میکشن پس کو غیرت لری ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.