تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده بروجرد: جایگاه شورای شهر نزد افکار عمومی به شدت تنزل پیدا کرده است

  • کد خبر : 90750
  • 19 آبان 1395 - 9:06

عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان گفت با وجود اینکه کانون اصلی پیشرفت در یک شهر ،شهرداری است، اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات شهرداری حل شود. وی که با خبرنگاهر مهر گفتگو می کرد بیان داشت: شورای شهر از آنجا دارای اهمیت می شود که بستر پیشرفت در یک شهر شهرداری بوده […]

2134602

عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان گفت با وجود اینکه کانون اصلی پیشرفت در یک شهر ،شهرداری است، اظهار داشت: همه باید تلاش کنند تا مشکلات شهرداری حل شود.

وی که با خبرنگاهر مهر گفتگو می کرد بیان داشت: شورای شهر از آنجا دارای اهمیت می شود که بستر پیشرفت در یک شهر شهرداری بوده و به همین علت به جای اینکه بگویند شورای شهرداری، بحث شورای شهر را مطرح می کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد شوراهای شهر از گذشته تا به امروز تشریح کرد: برخی عملکرد ها در شوراهای شهر در سراسر کشور موجب شده شان و جایگاه شورای شهر نزد افکار عمومی به شدت تنزل پیدا کند.

گودرزی اظهار داشت: اگر عملکرد شوراهای شهر در سطح کشور مثبت ارزیابی می شد امروز در مجلس برای ارتقاء جایگاه شوراهای شهر تلاش صورت می گرفت.

وی تصریح کرد: من در مجلس بارها از نزدیک دیده ام هرگاه بحثی بر سر ارتقاءجایگاه شوراهای شهر می شود تن نمایندگان می لرزد و در این مورد اصلا ورود نمی کنند چون شوراها سابقه درخشانی نداشته اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد دارم مدیریت واحد شهری و  شوراهای شهر به تعبیری یک مجلس محلی هستند اظهار داشت: به علت عدم موفقیت شوراهای شهر متاسفانه پایه های شکل گیری این مسئله هر روز سست تر می شود.

گودرزی ادامه داد: به نظر تنها راهکار برای ارتقاء جایگاه شوراهای شهر در سطح کشور رفع نقص و برطرف شدن دیدگاه بد جامعه نسبت به شوراهای شهر است.

وی تصریح کرد: اگر نقایص شورای شهر برطرف شود و شوراهای شهری از خود عملکرد مثبتی ارائه دهند که بتوانند نگاه جامعه را به سمت خود تغییر دهند به طور حتم شوراهای اسلامی شهر جایگاهشان به مرور ارتقاء پیدا خواهد کرد و این هم به نفع مردم، دولت و مجلس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.