تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شهردار خرم آباد: امکانات شهرداری محدود است/ وجود زیرگذرهای بدون مطالعه در خرم‌آباد

  • کد خبر : 90782
  • 19 آبان 1395 - 18:31

یحیی عیدی بیرانوند ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه طی سالیان گذشته با وجود اعتبارات زیاد آن گونه که باید به استان خدمت نشده است، اظهار داشت: زیرگذرهای شهر خرم آباد بدون نظر کارشناسی، باعجله و بدون مطالعه احداث شده اند. به گزارش میرملاس به نقل از مهر وی با […]

2168674

یحیی عیدی بیرانوند ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه طی سالیان گذشته با وجود اعتبارات زیاد آن گونه که باید به استان خدمت نشده است، اظهار داشت: زیرگذرهای شهر خرم آباد بدون نظر کارشناسی، باعجله و بدون مطالعه احداث شده اند.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر وی با اشاره به اینکه عرض زیرگذرهای خرم آباد در نقاط مختلف متفاوت است، گفت: در این دولت با کمک مسئولان و تلاش مضاعف آن ها سعی شد که استان لرستان بسیار خوب دیده شود و این تلاش‌ها باعث شد خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری کشور انتخاب شود.

شهردار خرم آباد در ادامه سخنان خود افزود: در هفته فرهنگی لرستان که طی سال جاری برگزار شد به خوبی استان لرستان معرفی شد به گونه ای که سرمایه گذاران زیادی می خواهند در استان لرستان سرمایه گذاری کنند.

عیدی بیرانوند به غرق شدن دانشجوی ایلامی در سیلاب اخیر شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: از رسانه ها می خواهیم تلاش و آبروی استان لرستان را با انتشار عکس، فیلم و … از بین نبرند.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در بحث دفع آب های سطحی حدود ۴.۵ کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته است، عنوان کرد: برای انجام این اقدامات پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود به علت آبگرفتگی برخی کانال های سطح شهر خرم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: پس از بررسی برخی ار کانال های آب متوجه وجود قطعات یدکی خودرو در این کانال ها شدیم که همین امر موجب مسدود شدن کانال و آبگرفتگی شده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه به ۴۳ کیلومتر لوله گذاری برای دفع آب های سطحی شهر خرم آباد نیاز داریم، گفت: ما در منطقه یک به ۱۳ کیلومتر، منطقه دو شش کیلومتر، در منطقه سه ۱۴ کیلومتر و در مرکز شهر به ۱۰ کیلومتر لوله گذاری نیاز داریم.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه اعتبارات شهرداری خرم آباد رتبه ۲۷ را در کشور دارد، تصریح کرد: فاصله درآمدی و سرانه پرداختی در میانگین کشوری یک میلیون ۱۰۰ هزار تومان بوده و این در حالیست که در خرم آباد ۳۵۰ هزار تومان است.

عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه کانال های سطح شهر خرم آباد از تهران با کیفیت تر هستند، گفت: عرض کانال های تهران در ولیعصر دو متر با عمق ۷۰ سانتی متری هستند و این در حالیست که عرض کانال های خرم آباد ۷۰ سانتی متر و عمق ۴۵ سانتی متر هستند.

وی با بیان اینکه ما در جریان سیلاب خرم آباد مقصر هستیم و باید در این خصوص بیشتر تلاش می کردیم، اظهار داشت: امکانات و منابع مالی شهرداری محدود است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه اولین بار بوده که در شهر خرم آباد بر اثر بارش باران در سطح شهر کشته داده ایم، گفت: در سنوات گذشته در رابطه با آب های سطی کشته نداشته ایم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90782

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.