تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

«فانی» به دعوت «جامعه خیرین مدرسه ساز کشور» به بروجرد آمد/ آموزشگاه خیر ساز ۱۲ کلاسه در این شهرستان افتتاح شد

  • کد خبر : 90800
  • 20 آبان 1395 - 8:37

به گزارش میرملاس آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز ۱۲ کلاسه در شهرستان بروجرد با حضور دکتر علی اصغر فانی (وزیر سابق آموزش و پرورش) برگزار شد. گودرز کریمی فر مدیر کل اموزش و پرورش لرستان در آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز  ۱۲ کلاسه شهرستان بروجرد با اشاره به وجود سه هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در […]

photo_2007-01-01_01-21-48

به گزارش میرملاس آیین افتتاحیه آموزشگاه خیرساز ۱۲ کلاسه در شهرستان بروجرد با حضور دکتر علی اصغر فانی (وزیر سابق آموزش و پرورش) برگزار شد.

گودرز کریمی فر مدیر کل اموزش و پرورش لرستان در آیین افتتاح آموزشگاه خیر ساز  ۱۲ کلاسه شهرستان بروجرد با اشاره به وجود سه هزار و ۷۰۰ کلاس تخریبی در استان گفت: دولت با تنگناهاو محدودیت های اعتباری مواجه است و بدون کمک خیرین حقیقی و حقوقی نمی تواند از عهده نوسازی، تعمیرو تجهیز مدارس بر آید.  کریمی فر واژه خیر را تلفیقی از کلید واژه ای خیر خواه، یارا و رها عنوان کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز افراد خیرخواهی هستند که از تعلقات مادی رها گشته و یاریگر دستگاه تعلیم و تربیت شده اند.

وی خیرین را انسان های بزرگی برشمرد و گفت : چون بزرگی بایدت بخشندگی کن/ کریمی فر تاکید کرد : خیرین مدرسه ساز نه تنها بزرگند، بلکه یاریگر هم هستند/. عمر به خشنودی دلها گذار /  وی در ادامه خیرین را رها از تعلقات و دلبستگی های دنیوی خواندو گفت : هر چه را نپاید دل بستگی را نشاید.  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه لازمه استعداد بزرگ را اراده بزرگ عنوان کرد و افزود : در میان خیرین مدرسه ساز انسان هایی بزرگی وجود دارد که به پشتوانه آنها خلق حماسه بزرگ مدرسه سازی در استان جهاد گر ،دلاور و محروم لرستان امکان پذیر است . کریمی فر بر این نکته تاکید کرد که نگاه خیر خواهانه خیرین به تجهیز و نوسازی هنرستان ها و سالن های ورزشی مورد انتظار۲عنصر مهم و تاثیر گذار در عرصه تعلیم و تربیت یعنی معلمان و دانش آموزان است. وی خیرین را دارای اهداف عالیه برشمردو گفت :  معتقدیم  کسانی که دارای آرزو و هدف هستند فقر را نمی شناسندو انسان هم به اندازه هدف هایش ثروتمند است. کریمی فر خیر بودن را کاری سهل و آسان برشمرد و گفت : یک خیر می تواند با خریدن خشتی از یک مدرسه در طرح ((از خشت تا بهشت )) یا به دمی، به درهمی، به قدمی  و به قلمی با روشنگری و جریان سازی خبری در این امر مقدس مشارکت کند.

همچنین در این جلسه محمدرضا حافظی (رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور)، عباس مصلی نژاد (خیر مدرسه ساز)، مرتضی رئیسی (معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور)، بروجردی نماینده بروجرد، اصلانی معاونت عمرانی استانداری و کورانی فر فرماندار بروجرد حضور داشتند.

photo_2007-01-01_01-26-10

photo_2016-11-08_15-52-10

photo_2016-11-08_15-52-29

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.