تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

جمیاری: آموزش و پرورش رومشگان از مدیریت «بخش» به مدیریت «شهرستانی» ارتقاء پیدا کند

  • کد خبر : 90900
  • 22 آبان 1395 - 20:41

به گزارش میرملاس امام جمعه رومشگان گفت: وضعیت کنونی آموزش و پرورش شهرستان در شآن مردم رومشگان نیست. به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام جمیاری در خطبه‌های نمازجمعه رومشگان با بیان این مطلب افزود: شهرستان رومشکان سه سال است که از بخش به شهرستان ارتقا یافته اما هنوز اداره آموزش و پرورش این شهرستان بصورت بخش اداره […]

img_285311
به گزارش میرملاس امام جمعه رومشگان گفت: وضعیت کنونی آموزش و پرورش شهرستان در شآن مردم رومشگان نیست. به گزارش بلوطستان حجت‌الاسلام جمیاری در خطبه‌های نمازجمعه رومشگان با بیان این مطلب افزود: شهرستان رومشکان سه سال است که از بخش به شهرستان ارتقا یافته اما هنوز اداره آموزش و پرورش این شهرستان بصورت بخش اداره و مدیریت می‌شود .
وی خواستار ارتقای وضعیت آموزش و پرورش در رومشگان شد و تصریح کرد: باید ارتقا مدیریتی آموزش و پرورش رومشگان از مدیریت بخش به مدیریت شهرستانی هر چه سریعتر انجام گیرد.
امام جمعه رومشگان با انتقاد از نبود امکانات در این اداره گفت: آموزش و پرورش رومشگان امکاناتی در حد یک اداره شهرستانی ندارد،به به طوری که وسائل نقلیه کافی برای ایاب و ذهاب ندارند و حتی برخی از مدارس با توجه به شروع شدن فصول سرد سال، از بابت وسایل گرمایشی مشکل دارند.
وی خواستار تقویت مدیریت اموزش و پرورش رومشگان شد و گفت: وضعیت کنونی آموزش و پرورش با این همه مشکلات در شأن فرهنگیان فهیم و معلمان زحمتکش این شهرستان نیست‌.
وی به فعالیت های فرماندار جدید در خصوص آوردن مدیران کل جهت بررسی مشکلات رومشگان اشاره کرد و اظهار داشت: از نماینده مردم رومشگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان می خواهم که به طور جذ پیگیر این وضعیت باشند.امام جمعه رومشگان گفت: مدیرکل اموزش و پرورش به منطقه بیاید و مسائل را بررسی کند و پاسخگو مطالبات مردم و فرهنگیان باشند و یا اینکه اعلام کند که اینجا اداره آموزش و پرورش نداریم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.