تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کارخانه پارسیلون خرم‌آباد به «بستانکارن» واگذار شد!

  • کد خبر : 90906
  • 23 آبان 1395 - 8:12

به گزارش میرملاس از هوشنگ بازوند استاندار لرستان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان خبر واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد را اعلام کرد و اظهار داشت: طی نامه‌ای از سوی وزیر صنعت و معدن کارخانه پارسیلون خرم‌آباد به بستانکاران عمده آن واگذار شد.  در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و […]

%d8%b6

به گزارش میرملاس از هوشنگ بازوند استاندار لرستان عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان خبر واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد را اعلام کرد و اظهار داشت: طی نامه‌ای از سوی وزیر صنعت و معدن کارخانه پارسیلون خرم‌آباد به بستانکاران عمده آن واگذار شد.

 در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان نامه وزیر صنعت و معدن مبنی بر واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بعد از ۲۰ سال را قرائت کرد.
در نامه ۶ بندی ابلاغیه بیست و یکمین جلسه کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آمده است: با توجه به مباحث مطرح شده از سوی استانداری و سازمان صنعت و معدن و اظهارات مدیرعامل شرکت پارسیلون و همچنین مساعدت‌های صورت گرفته طی ۱۲ سال پس از واگذاری و حمایت‌های متعدد به دلیل حجم بالای دیون شرکت، توقع تولید از ابتدای امسال و کاهش نیروهای انسانی و بلاتکلیفی آنان به‌منظور جلوگیری از ادامه روند بحرانی کارخانه پارسیلون مقرر شد یک کنسرسیوم از بستانکاران عمده شرکت تشکیل و مطالبات خود را از طریق تملک سهام وصول کنند.
همچنین بانک‌های صنعت و معدن، ملی و سپه ظرف ۱۰ روز آینده ضمن معرفی نماینده خود اسناد لازم برای تشکیل کنسرسیوم را ابلاغ کنند.
شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز ظرف یک ماه آینده ضمن ایجاد شرکت جدید متشکل از اعضای کنسرسیوم نسبت به انتقال سهام به سهامداران جدید اقدام کند. همچنین شرکت آتیه دماوند ظرف سه ماه پس از تشکیل شرکت جدید نسبت به ارائه طرح‌های صنعتی لازم و ایجاد واحدی پویا اقدام کند.
در این نامه آمده است که استانداری لرستان مسئول پیگیری و حسن اجرای مصوبات است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.