تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فرماندار بروجرد: جهت‎دهی و حذف موازی کاری‎ها در حوزه فرهنگ بروجرد ضرورت دارد

  • کد خبر : 90915
  • 23 آبان 1395 - 9:05

به گزارش میرملاس علی کورانی‎فر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی حوزه فرهنگ این شهرستان وجود موازی‎ کاری‎ها و نوع نگاه موجود در این مقوله است. وی خاطرنشان کرد: دستگاه‎های متولی در حوزه فرهنگ شهرستان بروجرد همچون ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز دانشگاهی […]

photo_2016-11-07_13-38-50
به گزارش میرملاس علی کورانی‎فر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات کنونی حوزه فرهنگ این شهرستان وجود موازی‎ کاری‎ها و نوع نگاه موجود در این مقوله است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‎های متولی در حوزه فرهنگ شهرستان بروجرد همچون ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز دانشگاهی و … هر یک از دریچه نگاه خود مقوله فرهنگ را دنبال و در مسیری که به تشخیص خود اولویت می‎دانند، حرکت می‎کنند.

فرماندار بروجرد به ضرورت حرکت در مسیر و استفاده از روش‎ها و ابزارهای نو با هدف برآوردن نیازهای جدید در حوزه فرهنگ تاکید و بیان کرد: استفاده از اهرم هم‎افزایی بین ادارات و دستگاه‎های اجزایی زمینه را برای تحقق هر چه بیشتر این مهم فراهم می‎کند.

کورانی‎فر به وجود ظرفیت‎های بسیار ویژه در شهرستان بروجرد اشاره و تصریحکرذ: می‎توان از هر یک از ظرفیت‎های موجود در حوزه‎های فرهنگی، دینی، صنعتی، گردشگری و … در جهت تحقق توسعه همه جانبه حرکت کرد.

وی از قشر جوان پویا و خوش فکر شهرستان بروجرد به عنوان ظرفیتی مهم یاد و اظهار کرد: با توجه به فراهم بودن همه پتانسیل‎ها در این شهرستان می‎توان، با جهت‎گیری دولت شرایط و مجموعه مساعدی را در حوزه‎های اشتغال، فرهنگ و در همه بخش‎ها در بروجرد ایجاد کرد.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: بهره‎گیری از امکانات و ظرفیت‎های موجود در جهت تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات مطلوب به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام ضروری است.

کورانی‎فر در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تجمیع داشته‎ها و ظرفیت‎ها در جهت هم‎افزایی تاکید و بیان کرد: با شناسایی و پرداختن به ظرفیت‌‎های موجود می‎توان، گام‎های بلندی را در مسیر حاکمیت شرایط مساعد در استان لرستان برداشت.

وی از اشتغال و کارآفرینی خصوصا تحقق اقتصاد دانش بنیان به عنوان اصلی‎ترین نیازهای مردم در استان لرستان یاد و خاطرنشان کرد: اساس اقتصاد مقاومتی بر پایه اقتصاد دانش بنیان به عنوان فرآیند تبدیل ایده و فکر به کالا و محصول تجاری شده بنا نهاده شده است که قابلیت تسری به حوزه‎های صنعت، کشاورزی و خدمات را دارد.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: با اتکا به راهکارها و راهبردهای یاد شده می‎توان از ظرفیت‎های موجود در استان لرستان به منظور حل مشکلات آن و پشتیبانی استان‎های همجوار بهره برد.

کورانی‎فر به جامعه آماری ۳۰ میلیون نفری جوانان در کشور اشاره و عنوان کرد: جهت‎گیری نظام، دولت و مدیران با هدف توجه به این ظرفیت عظیم به عنوان سرمایه‎ای الهی در اقتصاد مقاومتی، شرکت‎های دانش بنیان و عرصه‎ها و حوزه‎های دیگر زمینه‎ساز پیشرفت و ترقی در بخش‎های مختلف می‎شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.