تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

میرعمادی: چرا سنگ لرستان خام فروشی می شود؟/ برای تقویت صادرات سنگ چه کرده‌ایم؟

  • کد خبر : 90921
  • 23 آبان 1395 - 13:25

به گزارش میرملاس آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ظرفیت معاون سنگ های تزیینی و ساختمانی در لرستان مجالی برای ایجاد فرصت های شغلی است، تصریح کرد: این ما هستیم که باید برای این ظرفیت ها برنامه داشته باشیم و آنها را مدیریت کنیم. وی افزود: برای صادرات سنگ های لرستان چه کرده ایم؟ برای […]

700636

به گزارش میرملاس آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ظرفیت معاون سنگ های تزیینی و ساختمانی در لرستان مجالی برای ایجاد فرصت های شغلی است، تصریح کرد: این ما هستیم که باید برای این ظرفیت ها برنامه داشته باشیم و آنها را مدیریت کنیم.

وی افزود: برای صادرات سنگ های لرستان چه کرده ایم؟ برای اینکه سنگ لرستان خام فروشی نشود چه کرده ایم؟

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه تریلی های بزرگ سنگ های خام لرستان را به خارج کشور می برند، اظهار داشت: انواع سنگ های ایران و لرستان نقش اساسی در اقتصاد دارند که باید از آنها بهره گرفت.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ایران با ۱۵ کشور همسایه است که ۳۷۰ میلیون جمعیت دارند، تصریح کرد: نیاز نیست محصولات خود را به اروپا صادر کنیم و می توانیم از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کنیم.

وی یادآور شد: انتظار رهبر معظم انقلاب این است که با بهره گیری از ظرفیت ها و نعمت های الهی به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.