تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فرماندار نورآباد: ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد برای پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته‌ شود

  • کد خبر : 90933
  • 23 آبان 1395 - 23:59

به گزارش میرملاس به نقل از مهر جعفر طولابی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: تقویت تشکل های مردم نهاد یکی از راهکارهایی است که می تواند بسیار موثر باشد و باید مسئولان مربوطه با حمایت های مالی و معنوی از این ظرفیت در بحث پیشگیری و اقدامات فرهنگی برای ریشه […]

1-519x415

به گزارش میرملاس به نقل از مهر جعفر طولابی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان گفت: تقویت تشکل های مردم نهاد یکی از راهکارهایی است که می تواند بسیار موثر باشد و باید مسئولان مربوطه با حمایت های مالی و معنوی از این ظرفیت در بحث پیشگیری و اقدامات فرهنگی برای ریشه کن کردن این پدیده شوم و خانمان سوز اقدام کنند.

وی بر ضرورت شناسایی مناطقی که اقدام به کشت خشخاش می کنند، افزود: بخشداران باید با همکاری شوراهای روستا و دهیاران و نیروی ستاد مبارزه با مواد مخدر از این اقدام غیر قانونی جلوگیری کنند.

فرماندار دلفان فعالیت های ورزشی و آموزشی در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را مهم دانست و افزود: باید به صورت جدی ورزش های همگانی و موضوعات آموزشی تقویت و گسترش داشته باشد و بهعنوان یک فرهنگ در بین مردم رواج پیدا کند.

طولابی بر ضرورت حمایت از بهبود یافتگان از دام اعتیاد تاکید کرد و اظهار داشت: باید در قالب طرح های اشتغال زایی این افراد به دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر معرفی شوند که بتوانیم در کارگروه اشتغال متناسب با توان و فعالیت های آنان زمینه اشتغال آنان را فراهم کنیم.

وی ریشه بسیاری از بزهکاری ها و مشکلات اجتماعی در جامعه را بیکاری عنوان کرد و گفت: وضعیت بیکاری در شهرستان دلفان نسبت به سایر شهرستانها بیشتر است که امیدواریم در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی گامی مهم و اساسی در بحث اشتغال جوانان این شهرستان برداریم.

فرماندار دلفان همچنین بر ضرورت نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر این مسئولان مربوطه نظارت مستمر  از اماکن تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز را در دستور کار قرار دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.