تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

شاهرخی: ۷۰ درصد ظرفیت ناوگان برون شهری لرستان به سمت مهران می‌رود

  • کد خبر : 90948
  • 24 آبان 1395 - 8:18

به گزارش میرملاس سید سعید شاهرخی در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیزات با موضوع اربعین، اظهار کرد: با توجه به اینکه انبوه زائرین اربعین از استان گذر خواهند کرد و استان لرستان پشتیبانی کننده مرز مهران است به لحاظ حمل و نقل برون شهری لازم است نظارت جدی صورت گیرد. وی افزود: باید نظارت کافی […]

2226226
به گزارش میرملاس سید سعید شاهرخی در جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیزات با موضوع اربعین، اظهار کرد: با توجه به اینکه انبوه زائرین اربعین از استان گذر خواهند کرد و استان لرستان پشتیبانی کننده مرز مهران است به لحاظ حمل و نقل برون شهری لازم است نظارت جدی صورت گیرد.

وی افزود: باید نظارت کافی برروی تمام جاده‌ها صورت گیرد و اطلاع‌رسانی لازم در این راستا انجام شود تا مشکلی پیش نیایید.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه ۷۰ درصد ظرفیت ناوگان برون شهری استان سمت مهران می‌رود افرادی که می خواهند از ۲۵ تا اربعین سفر کنند باید از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

شاهرخی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل باید این آمادگی را داشته باشد که در صورت ضرورت سرویس ارائه دهد تا بدبینی به وجود نیایید.

وی با اشاره به افزایش ارقام مصرفی مانند برنج، روغن و …در این ایام، بیان کرد: باید نظارت جدی بر رستوران‌ها و محل‌های اقامتی از لحاظ کیفیت، کمیت و قیمت صورت گیرد.

معاون سیاسی استاندار لرستان افزود: دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز باید در زمینه ارائه خدمات درمانی آمادگی لازم را برای همه شرایط داشته باشد.

شاهرخی با اشاره به پخت نان، گفت: در راستای پخت و ارائه نان باید بر روی کیفیت، کمیت و فرایند آرد و نان نظارت کافی وجود داشته باشد.

وی افزود: بازگشت از کربلا چند روز قبل از اربعین آغاز و تا چند روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت که همه دستگاه‌ها باید نظارت کافی و جدی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.