تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

میرملاس «مطالبه عمومی» را پیگیری می کند: چرا مقصرین فوت «دختر دانشجو» معرفی نشدند؟

  • کد خبر : 90955
  • 24 آبان 1395 - 9:30

به گزارش میرملاس در جلسه شورای مدیریت بحران استان که در روز دوشنبه ۱۷ آبان برای بررسی حادثه سیلاب عصر دوشنبه خرم‌آباد برگزار شد، مهندس بازوند استاندار لرستان در پایان جلسه کمیته ای متشکل از نیروی انتظامی، ستاد بحران، معاونت عمرانی، دادستانی استان را مامور کرد تا حداکثر تا ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه، […]

ies

به گزارش میرملاس در جلسه شورای مدیریت بحران استان که در روز دوشنبه ۱۷ آبان برای بررسی حادثه سیلاب عصر دوشنبه خرم‌آباد برگزار شد، مهندس بازوند استاندار لرستان در پایان جلسه کمیته ای متشکل از نیروی انتظامی، ستاد بحران، معاونت عمرانی، دادستانی استان را مامور کرد تا حداکثر تا ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۱۸ آبان ماه، موضوع را بررسی کنند و اگر مدیران شهرداری یا شهردار مقصر بودند به دادگاه تخلفات اداری معرفی تا برخورد قانونی صورت گیرد.

اما از آن روز حدود یک هفته گذشته است و نتیجه بررسی های این کمیته هنوز به اعلام عمومی نرسیده است. پایگاه خبری تحلیلی میرملاس این «مطالبه عمومی» را پیگیری می کند که چرا بعد از گذشت حدود یک هفته از زمان تعیین شده، هنوز مقصرین فوت «دختر دانشجو» معرفی نشده اند؟ یا اگر این حادثه مقصری نداشته است چرا نتیجه بررسی های این کمیته جهت شفافیت به اطلاع عمومی نرسیده است؟

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر شما
    انتظار داریم استاندار پاسخ دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.