تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نماینده بروجرد: برخی مدیران در شهرستان بروجرد حاشیه امن دارند!

  • کد خبر : 90977
  • 24 آبان 1395 - 18:44

به گزارش میرملاس عباس گودرزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه فراموش نکنید که رهبری معظم انقلاب فرمودند که فتنه ۸۸ نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه برد، تصریح کرد: ایشان فرمودند فتنه ۸۸ دشمن را امیدوار کرد و بعداً خواهید فهمید پشت فتنه ۸۸ چه توطئه […]

abas-godarzi1
به گزارش میرملاس عباس گودرزی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با بیان اینکه فراموش نکنید که رهبری معظم انقلاب فرمودند که فتنه ۸۸ نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه برد، تصریح کرد: ایشان فرمودند فتنه ۸۸ دشمن را امیدوار کرد و بعداً خواهید فهمید پشت فتنه ۸۸ چه توطئه پیچیده‌ای بوده است، جای تأسف است وزیر محترمی که در مظان اتهام است خود توجیه می‌کند، دلیل می‌آورد و علت می‌آورد که این‌چنین نیست.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همکار عزیزی می‌گویند فتنه را رها کنید ما چه چیزی را رها کنیم زیرا آن‌کسی که فتنه را رها نمی‌کند اول رهبر معظم انقلاب است بنابراین شرط نجات یک ملت دشمن‌شناسی است.
 گودرزی افزود: باید دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم، جناح‌بندی حد و حدودی دارد، اگر افراد را متهم کنیم با دولت هستند یا بر دولت‌اند این امر غلط است زیرا دولت و مجلس هر دو خادم ملت هستند و این در حالی است که ما باید همه همدل و همگام در جهت خدمت به مردم حرکت کنیم ما نه وکیل دولتیم نه دشمن دولت هستیم.
 نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم افزود: در زمینه بحث فیش‌های نجومی تأسف می‌خورم، رهبری معظم انقلاب فرمودند که فیش‌های نجومی و پرداخت‌های نجومی توهین به ارزش‌هاست و همچنین ایشان در این رابطه فرمودند که جدی و سریع برخورد شود و نتیجه به مردم اعلام شود.
 وی ادامه داد: بعد از چند ماه پرونده فیش‌های نجومی به مجلس بیاید بعد ما بایستیم بحث کنیم که باید در آن کمیسیون می‌رفت یا در کمیسیون دیگر، او می‌خورد و عیش و کیف می‌کند، ما بحثمان این است که کامل است یا نه بنابراین از رئیس محترم مجلس و دستگاه‌های بازرسی کشورمی خواهم که این موضوع را به‌صورت جدی در اسرع وقت در دستور قرار دهند.
گودرزی با بیان اینکه اظهار ضعف پیش ستمگر ابلهی است، افزود: شخصی می‌گوید بپذیرید که در مقابل آمریکا ضعیف هستیم، بپذیرید که تکنولوژی ما پایین است، یعنی چه؟ خدا می‌گوید و انتم اعلی، شما برترانید، بعد بپذیریم که ضعیفیم، آمریکا دشمن درجه‌یک ملت ایران است، آمریکا خوی چپاولگری دارد، هر ملتی در برابر دشمنش کوتاه بیاید سیلی سختی خواهد خورد، ما می‌توانیم کشور، دولت و نظام ما توانمند است در برابر دشمن ضعف نشان ندهیم.
وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از وزارت راه و شهرسازی و بهداشت و درمان به خاطر توجه ویژه‌شان به بیمارستان آیت‌الله‌العظمی بروجردی و در این راستا نیز تقاضای رسیدگی بیشتر دارم و همچنین تشکرمی کنم از وزارت کشور، شهرداری‌ها و تأمین اجتماعی به دلیل توجه ویژه به مشکلات شهرداری و کارگران بروجرد در شهرداری اما در این زمینه نیز درخواست افزایش رسیدگی را دارم.
 نماینده مردم بروجرد در مجلس دهم افزود: تشکر می‌کنم از مجمع خیرین سلامت در جهت تکمیل اورژانس امام (ره) زیرا مردم شریف بروجرد با آغوش باز استقبال می‌کنند و منتظر اقدامات بعدی‌شان هستیم.
وی افزود: همچنین از سازمان مدیریت وزارت بهداشت و راه و شهرسازی به خاطر مساعدت در آموزشی کردن بیمارستان آیت‌الله بروجردی تشکر می‌کنم اما تقاضا می‌کنم هر چه سریع‌تر در کمیسیون ۲۱۵ تصویب جهت ادامه کار عملیاتی شود.
 گودرزی ادامه داد: برخی مدیران در شهرستان بروجرد حاشیه امن دارند به دلیل وابستگی‌شان نه نیروی دولت‌اند نه خادم مردم‌اند نه سرباز نظام‌اند، به خاطر وابستگی‌شان به والیان مجازی متأسفانه از ظرفیت دستگاه در جهت خوش‌خدمتی خودشان بهره می‌برند.
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ما در کارخانجات بروجرد مشکل داریم، یادآور شد: هم‌اکنون کارکنان کارخانه سامان کاشی در روبروی درب مجلس شورای اسلامی هستند و متأسفانه بیش از ۱۲ ماه است که این کارکنان حقوق نگرفتند و همچنین کارخانه‌ای در بروجرد چند ده نفر نیرو اخراجی داشته به دلیل تعدیل بعد فلان مقام مسئول نورچشمی‌های خودش را آنجا برده استخدام کرده چون مسئولین قول مساعد دادند عنوان نام نمی‌کنم و از ذکر نام معذورم، چون قول دادند حل شود اما هشدار می‌دهم به والیان مجازی در شهرستان بروجرد اگر دست از دخالت‌های بی‌مورد برندارند اسم خواهم آورد و آنان را رسوا خواهم نمود، هر چه هست برای همه، اگر هست برای همه و اگر نیست برای همه.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگه نماینده های تمام ادوار مجلس کوهدشت فقط یک بار مثل ایشون از این حرفا میزد الان اوضاع مردم شهر ما خیلی بهتر از الان بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.