تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

۸ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان به لرستان ابلاغ شد

  • کد خبر : 92495
  • 25 آذر 1395 - 22:02

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت:بیش از ۸ میلیارد تومان پاداش پایان خدمت بازنشستگان به لرستان ابلاغ شده که با توزیع آن به دستگاه‌های اجرایی پاداش پایان خدمت بازنشستگان به طور کامل تسویه می‌شود.

139507111300399808819884

به گزارش میرملاس،علی هادی چگنی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در دفتر استانداری لرستان برگزار شد اظهارداشت: استان‌ها با توجه به صراحت قانون می‌توانند پاداش پایان خدمت بازنشستگان سنوات گذشته را پرداخت کنند در این ارتباط مجلس سال گذشته مصوب کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان دیگر از محل اعتبارات استانی نیست بلکه در ردیف خاصی آورده می‌شود.

وی افزود: پاداش پایان خدمت تا پایان سال ۹۴ برای همه بازنشستگان استانی حدود ۸ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان بوده که از این میزان در مرحله اول حدود دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون توزیع شده و اخیراً حدود ۵ میلیارد و ۸۸۴ میلیون نیز ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان عنوان کرد: پس از توزیع این میزان اعتبار در بین دستگاه‌های اجرایی به طور کامل پاداش پایان خدمت بازنشستگان استانی تسویه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه هزینه‌ای از دو قسمت بند «و» سایر تشکیل شده است، بیان کرد: استان لرستان در قانون بودجه سال ۹۵ حدود ۹۲ میلیارد تومان سایر داشته که در لایحه به ۱۱۲ میلیارد تومان با ۲۱.۷ درصد رشد افزایش پیدا کرده است.

هادی‌چگنی با اشاره به اینکه متوسط کشور در این ارتباط هشت درصد بوده است، تصریح کرد: استان لرستان ۲.۵ درصد متوسط کشوری رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بودجه استان لرستان در سال ۹۶ در بخش سایر دارای وضعیت خوبی است و سال ۹۶ با وضعیت موجود کسری حقوق نداریم که خزانه چاره‌ای جز برداشت حقوق داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان اظهار داشت: استاندار لرستان در بحث بودجه سال ۹۵ و ۹۶ در سه محور پیگیری ردیف های متفرقه، پروژه‌های بنام و اعتبارات استانی کارها را پیگیری کرده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان بیشترین رشد را در سایر اعتبارات هزینه‌ای داشته است، افزود: دربحث اعتبارات عمرانی لرستان بعد از استان‌های بزرگی مانند مازندران و خوزستان که از نظر مساحت و جمعیت چند برابر لرستان هستندوضعیت خوبی دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. باسلام وعرض ادب ،جناب آقای چگنی آیا فکری هم برای پرداخت سایرمطالبات بازنشستگان فرهنگی (کمک هزینه های ازدواج وفوت )مربوط به سالهای ۹۲و۹۳هم کرده اید ؟باتشکر

  2. خسته نشدید از بس پز پرداخت این معوقه که حقشون اون بعد کلی معطلی میدید رادیو تلویزیون سایت خبری کانال تلگرامی………………………………………………….

    • احسنت
      واقعا خجالت آوره که دم به دیقه پز میدن و به طبل و دهل میکوبن که میخوان حق خودشونو بهشون بدن

  3. حالا کی به دست مردم میرسه؟؟کی قراره پرداختش بشه؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.