تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان: ورزش همگانی در لرستان رونق گرفته است

  • کد خبر : 92681
  • 01 دی 1395 - 9:32

به گزارش میرملاس علی یاور عزیزپور ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزشهای همگانی استان که باحضور امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، معاون آموزش و پرورش استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد، گفت: ورزشهای همگانی هم در ترویج سلامت و نشاط در جامعه و هم در توجه به پیشرفت و […]

2293240
به گزارش میرملاس علی یاور عزیزپور ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت ورزشهای همگانی استان که باحضور امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، معاون آموزش و پرورش استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد، گفت: ورزشهای همگانی هم در ترویج سلامت و نشاط در جامعه و هم در توجه به پیشرفت و توسعه ورزش قهرمانی موثر است.

وی افزود: موضوع فرهنگ ورزش همگانی یک مطالبه عمومی است و خوشبختانه استقبال خوبی هم از آن شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان با تاکید بر اینکه بخش اعظم ترویج ورزش همگانی حاصل حرکت خودجوش مردم است، افزود: عملکرد همکاران ما در این بخش باعث سرعت بخشی به این حرکت میشود.

عزیزپور بیان داشت: امروز ورزش های همگانی در تمام مکان های عمومی استان رونق خوبی گرفته و این بدان معنا است که مردم به اهمیت ورزش همگانی پی برده اند.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی روزبه روز در حال توسعه است و امیدواریم شاهد حضور آحاد مردم در تمام فعالیتهای ورزشی باشیم، اظهار داشت: مردم باید زمان بیشتری را صرف ورزش کنند و به این باور برسند که ورزش یک خلاء بزرگ در زندگی است.
منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.