تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

سکوی تماشاگران “آزادی” کوهدشت پس از هفت سال آزاد نیست

  • کد خبر : 92729
  • 01 دی 1395 - 15:03

به گفته‌ی مسئولان آغاز ساخت سکوی تماشاگران فوتبال مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت به‌طور رسمی از سال ۸۹ شروع شد که پس از نزدیک به هفت سال، فاز نخست آن هم تکمیل نشده است.

 

57404433

به گزارش میرملاس،به نقل از ایسنا این طرح در کمبود اعتبار گرفتار شده و مدتی نیز برای مشکل‌های “فنی” تعطیل بود که چند بار طرح “اصلاحیه” داشته  و چندین پیمانکار عوض کرده است.

شهرستان کوهدشت استادیوم فوتبال مناسب ندارد و این زمین که تنها مجموعه فوتبالی کوهدشت است، حال و روز خوشی نداشته و با اعتبارات قطره‌چکانی باید سال‌های زیادی برای تکمیل آن منتظر باشیم.

نعمت‌الله رشیدیان، رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت با اظهار نارضایتی از اعتبارات این پروژه اظهار داشت: متأسفانه در این مدت اعتبارات کافی به پروژه تخصیص نیافته و مدتی نیز در گیرودار مباحث فنی تعطیل بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این پروژه الان فعال بوده و فاز نخست آن که مقاوم‌سازی است، به‌زودی تکمیل خواهد شد، اما فازهای بعدی هنوز مشخص نیست.

رشیدیان با بیان اینکه اعتبار فاز نخست ۲۵۰ میلیون تومان است، افزود: برای تکمیل پروژه نزدیک به سه میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم در آینده‌ی نزدیک اعتبارات درنظر گرفته شده برای سکوی تماشاگران افزایش پیدا کند تا پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت یادآور شد: ظرفیت‌های فوتبالی خوبی در شهرستان وجود دارد، اما متأسفانه چمن این ورزشگاه نیز کیفیت ندارد و برگزاری دیدارهای فوتبال در آن مشکل است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. ضمن عرض خسته نباشید خدمت جناب رشیدیان نمیدانم بعنوان یک خاک خورده فوتبال به این دفاع از پروژه سکوی تماشاگران فوتبال و تعریف از, استعدادهای خوب فوتبال کوهدشت دلخوش باشیم یا از طرح غیر کارشناسی و گتره ای تبدیل زمین چمن, به سالن ورزشی زانوی غم در آغوش گیریم!!
    جناب رشیدی عزیزاگر برای هر ۲۵۰۰۰ نفر یک زمین چمن درنظر بگیریم کوهدشت بیکس و مظلوم دو زمین چمن دیگر نیاز دارد تا بتوان فقط مدارس فوتبال را ساماندهی کرد چرا که برای نگهداری باید یک روز در میان از چمنها استفاده شود بگذریم از اینکه مقام معظم رهبری این همه بر مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب و جنگ نرم دشمنان برای منحرف کردن نسل جوان این مرز و بوم تاکید میفرمایند ولی متأسفانه هیچ گوشی نمی شنود و یا برای اینکه نشنوند گوشهای خود را با پنبه پر کرده اند اما دوست عزیز شما دیگه چرا؟؟ بجای اینکه بفکر افزایش سرانه فضای ورزشی شهرستان باشید میخواهید آنرا نیز کاهش دهید و این یعنی ظلم مضاعف به فوتبال!! چرا که ظلم قبلی بکار گماردن افراد غیر ورزشی و غیرتخصصی برمسند کار توسط رؤسای گذشته بود که خود شاهد رکود و نابود شدن فوتبال این دیار میباشید پس خواهشن حضرتعالی دیگر بفکر حذف کل فوتبال نباشید زیرا ممکن است پشت قضیه ساخت سالن در زمین فوتبال خدای ناکرده تفکری قد, علم کرده باشد که پیمانکارش از قبل مشخص و نحوه واگذاری آنهم مثل سنوات گذشته به اقوام بعضی از آقایان باشد, موفق باشید, یاعلی

  2. ده مت گرم جوزی پور
    رشیدی فقط ادعای سفیر ورز ش شهرستان را در می آورد …
    فوتبال یکی از ورزشهای پایه ای کشور است که در همه کشورها توسعه آن رو به فزونی است …
    خیلی جالب است جناب رشیدی از علوم پزشکی نسخه ورزشی تبدیل زمین چمن فوتبال را به سالن می پیچد…

  3. مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:
    ورزش تیمی و همگانی در لرستان رونق گرفته است…
    رشیدی یک رسالت و مدیرکل یک رسالت…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.