تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

فرماندار الیگودرز: کالای قاچاق اقتصاد کشور را تهدید می کند

  • کد خبر : 92859
  • 05 دی 1395 - 13:17

ولی الله میرزایی اصل روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل فرمانداری الیگودرز افزود: اگرچه شهرستان الیگودرز یک شهرستان مرزی نیست اما واردات کالای قاچاق برای شهرستان های مرکزی کشور و شهرستان ما نیز تبعات سو و ضررهایی دارد. وی با اشاره به خطرات سوخت گیری برخی خودروهای موجود […]

82359936-71274098

ولی الله میرزایی اصل روز یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل فرمانداری الیگودرز افزود: اگرچه شهرستان الیگودرز یک شهرستان مرزی نیست اما واردات کالای قاچاق برای شهرستان های مرکزی کشور و شهرستان ما نیز تبعات سو و ضررهایی دارد.
وی با اشاره به خطرات سوخت گیری برخی خودروهای موجود در شهرستان اظهار کرد: برخی دکه های اطراف میادین ورودی های شهر اقدام به کار غیر مجاز سوخت گیری برای خودروهای با سوخت گاز ال پی جی می کنند که بایستی با این عمل به شدت برخورد شود و برای کنترل این وقایع جایگاه سوخت ال پی جی در شهرستان دایر شود.
وی همچنین با تاکید برکنترل کیفی و بهداشتی مواد غذایی و بهداشتی توسط نهاد های زیربط گفت: کنترل مواد غذایی و بهداشتی ازاهمیت بالا تری برخوردارهستند و بایستی نظارت بر این کالا ها بیشترشود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان الیگودرز نیز در این جلسه با تاکید برکنترل کالای قاچاق در شهرستان الیگودرز گفت:ماموران انتظامی این شهرستان به شدت با هرگونه قاچاق کالا برخورد می کنند.
سرهنگ خدارحم ذلقی با اشاره به دستاوردهای موفقیت آمیز نیروی انتظامی شهرستان در کنترل کالای قاچاق افزود: در روزهای گذشته ۱۴ هزارلیتر سوخت غیر مجاز در شهرستان الیگودرز کشف شده است.
شهرستان الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.