تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پی درگذشت آیت‌الله حسینی میانجی

  • کد خبر : 92891
  • 05 دی 1395 - 23:01

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان در پیامی مشترک ارتحال آیت‌الله حسینی میانجی نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان را تسلیت گفتند.

139412091808564077240394

به گزارش میرملاس،آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک ارتحال آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان را تسلیت گفتند که به شرح ذیل است:

ارتحال عالم جلیل‌القدر، روحانی وارسته حضرت آیت‌الله سید کاظم حسینی میانجی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد موجب تأثر و اندوه گردید.

آن عالم ربانی که از سوی امام خمینی(ره) به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در لرستان منصوب گردید و سالیان متمادی در این استان ولایتمدار منشأ آثار و برکات فراوان بوده با زهد و تقوا مآمن و پناهگاه مردم و خطابه و روشنگری در ترویج فرهنگ و معارف دین مبین اسلام در جهت حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب مدظله‌العالی، تلاش و کوشش نمودند.

بدون تردید زحمات مخلصانه این سید بزرگوار در ذهن و خاطر مردم قدرشناس استان لرستان برای همیشه باقی و در نزد خدای متعال مأجور است.

این‌جانبان مصیبت درگذشت این عالم زاهد و عارف را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان لرستان به‌ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و رضوان الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.