تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

‌ تذکر «ملکشاهی راد» به ۳ وزیر

  • کد خبر : 92961
  • 07 دی 1395 - 7:46

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد در نشست علنی نوبت عصر دیروز (دوشنبه، ۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو افزود: نمی دانم وزیر نیرو چه دشمنی با لرستانی ها دارد که به شدت با هرگونه تخصیص و ذخیره سازی در استان لرستان مخالفت می کند. نماینده مردم خرم […]

photo_2016-03-22_21-49-22

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد در نشست علنی نوبت عصر دیروز (دوشنبه، ۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو افزود: نمی دانم وزیر نیرو چه دشمنی با لرستانی ها دارد که به شدت با هرگونه تخصیص و ذخیره سازی در استان لرستان مخالفت می کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وزارت نیرو در مسیر سازندگی لرستان قدم بردارد نه اینکه مانع از پیشرفت آن شود.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: متاسفانه معلمان حقوق آذرماه خود را در دی ماه گرفتند و بازنشستگان نیز حقوقشان به تعویق افتاد، حال از وزیر آموزش و پرورش درخواست توجه جدی به این معضل داریم.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر بهداشت و درمان نیز درخواست می‌کنیم به وضعیت درمان و بهداشت مردم در استان لرستان توجه کند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام
    تذکرات ملکشاهی به خاطر این که برای کسانی که براش تبلیغ کردن در این سازمانها مدیریتی نتوانسته دست و پا بکنه

  2. چ دیدگاههها رانمیزنید

  3. با سلام . آفرین برملکشاهی راد که تمام سعی و غم خود را برای مشکلات و معیشت خود گذاشته و مثل قبل به دنبال تغیر مدیران نیست. و تنها نماینده ای است که از هر لحاظ اورا تخریب می کنند . افرین بر این مرد لر که تنها یکتاز مرد میدان است /..مدیر میر ملاس لطفا نشر دهید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.