تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

زمین‌خوار ۲۷ میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

  • کد خبر : 92965
  • 07 دی 1395 - 13:50

سرهنگ علی احمدی تبار صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی اراضی اطراف شهرستان خرم آباد را به صورت عدوانی تخریب و تصرف کرده و با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به موضوع با هماهنگی مقام قضائی، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با […]

2119452

سرهنگ علی احمدی تبار صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی اراضی اطراف شهرستان خرم آباد را به صورت عدوانی تخریب و تصرف کرده و با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به موضوع با هماهنگی مقام قضائی، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در محل حاضر و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این شخص با تخریب ۲۷ هکتار از اراضی ملی و تصرف منطقه یاد شده اقدام به زیر کشت بردن آنها کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ماموران متهم را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل کردند، بیان داشت: وی در بازجویی به عمل آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد.

سرهنگ احمدی تبار با بیان اینکه ارزش این زمین خواری بنا به اعلام نظر کارشناسان ۲۷ میلیارد ریال برآوره شده است، تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.