تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

کورانی فر: منشورحقوق شهروندی براساس فطرت انسان تهیه و تنظیم شده است

  • کد خبر : 93312
  • 15 دی 1395 - 8:34

به گزارش میرملاس علی کورانی فر روز سه شنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل سالن کنفرانس فرمانداری بروجرد برگزار شد گفت: منشور حقوق شهروندی درجهت بهتر شدن زندگی مردم تنظیم شده که باید توسط مدیران اجرایی به نحومطلوب اجرا شود. وی بیان کرد: اجرای بندهای مهم حقوق […]

82372565-71298127

به گزارش میرملاس علی کورانی فر روز سه شنبه در جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل سالن کنفرانس فرمانداری بروجرد برگزار شد گفت: منشور حقوق شهروندی درجهت بهتر شدن زندگی مردم تنظیم شده که باید توسط مدیران اجرایی به نحومطلوب اجرا شود.
وی بیان کرد: اجرای بندهای مهم حقوق شهروندی ایران را جز کشورهای پیشرفته و مترقی جهان رقم خواهد زد.
فرماندار بروجرد اظهار کرد: منشور حقوق شهروندی با آموزه های دینی اسلام هماهنگ است و نخبگان، مدیران، رسانه ها و افراد صاحب نظران باید در اجرایی شدن آن به دولت کمک کنند.
کورانی اضافه کرد: شهرستان بروجرد با پیشینه کهن فرهنگ و تمدن غنی باید در اجرای منشورحقوق شهروندی در لرستان و کشور پیش قدم باشد.
وی ادامه داد: رعایت حجاب وعفاف از موارد حقوق شهروندی محسوب وموجب امنیت ورفاه اجتماعی می شود که باید ثمرات آن را به مردم آموزش دهیم.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در اجرای منشور حقوق شهروندی مدیران نقش بسزایی داشته براین اساس مسئولی که این مهم را به خوبی انجام ندهد دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نکرده است.
کورانی فر بیان کرد: کم کاری مدیران در اجرای بندهای منشور حقوق شهروندی قابل توجیه نیست و این مهم در راستای ارزیابی عملکرد مدیران لحاظ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این جلسه دستگاه های اجرایی شهرستان عملکرد خود را در تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب و عفاف بیان کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.