تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان: بسیاری از حامیان دولت و اصلاحطلبان هنوز در انزوا هستند

  • کد خبر : 95561
  • 10 اسفند 1395 - 20:40

به گزارش میرملاس رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان گفت: در استان لرستان بسیاری از مدیران احمدی نژاد در دولت فعلی نیز همچنان مدیریت می کنند. علی تیموری با بیان این مطلب در دومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: یکی از نقاط ضعف دولت تدبیر و امید که مورد انتقاد حامیان اصلاح طلب […]

به گزارش میرملاس رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان گفت: در استان لرستان بسیاری از مدیران احمدی نژاد در دولت فعلی نیز همچنان مدیریت می کنند. علی تیموری با بیان این مطلب در دومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: یکی از نقاط ضعف دولت تدبیر و امید که مورد انتقاد حامیان اصلاح طلب قرار دارد حضور مدیران ضعیف در دولت یازدهم است که بیشینه شان از پای مردانِ دولت احمدی نژاد بوده و در آن دولت مناصب کلیدی مدیریتی را تجربه نموده اند اما با این حال و در دولت دکتر روحانی همچنان بر مسند مدیریت باقی مانده اند.

وی بیان کرد: اکنون بسیاری از مدیران استان، از دوران احمدی نژاد به جا مانده و از یک طرف با عملکرد به غایت ضعیف خود و از طرف دیگر با کارشکنی در مسیر حرکت رو به جلوی دولت، زمینه ی نارضایتی عمیق مردم را از وضع موجود فراهم آورده اند.

تیموری گفت: مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اصولگرایان شناخته شده ی مخالف دولت است که با وجود تعلق خاطر به سرسخت ترین طیف مخالفان دولت اما همچنان بر یکی از مهم ترین مجموعه های دولت در لرستان حکم می راند و نه تنها به سیاست های دولت کاملا بی اعتناست که درست در خلاف جهت این سیاست ها حرکت می کند.

رئیس حزب اتحاد ملت منطقه لرستان گفت: دیگر مجموعه ی پرحرف و حدیث در لرستان ا شبکه ی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در شرایطی که در کابینه و پس از وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت موفق ترین عملکرد را داشته اما در استان لرستان و بر اساس شاخص ها، حتا نسبت به دوران احمدی نژاد پسرفت داشته ایم.

وی افزود: استفاده از نیروهای خوش فکر اصلاح طلب در رده های مدیریتی مختلف می تواند هم تراز کارآمدی مدیران استان و متعاقباً رضایتمندی مردم را افزایش داده و البته زمینه ساز رشد آرا رییس جمهور روحانی شود.

تیموری گفت: با وجود عملکرد مناسب استاندار اما وجود برخی نیروهای ضعیف در بدنه ی هیات دولت سبب شده تا نیروهای هوادار دولت در لرستان در انزوا باقی بمانند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. فرماندار بروجرد .مدیر کل انتظامی و خود شخص استاندار گه مورد حمایت شما هستن ……….
    …………

  2. بله شما هم اقای تیموری خوش فکر شدی مگر از طرفداران اقای قبادی نبودی تا ………………. را گرفتی اقای سیروس ابراهیمی هنوز تشریف دارن مدیر کل وقت میراس فرهنگی لرستان

  3. درد احمدی نژاد به جان بدخواهانش اون کجا واین کجا فقط چشم بصیرت می خواهد که ببیند.

  4. سلام احتمالا آقای تیموری منظورش ……………………..هم باشد که در دولت قبل هم ………………………….بوده وبا این دیدگاه مسئولین را هم از دوستان قدیمی خودش انتخاب کرده خود کرده را تدبیر نیست

  5. این روزها صفی خانی سازمان صنعت ،ومعدن که با اسم دولت تدبیر وامید صندلی ریاست این سازمان تصاحب کرده به خود اجازه داده البته با پشتیبانی وچراغ سبز استاندار مدیران خود را ازبین حامیان احمدی نژاد چهره هزار سوم منصوب نماید آن هم ازطیف جبهه پایداری ، جناب تیموری سخنان وگفتار شما درست و برحق اما در این وانفسای سیاست زده لرستان گوش شنوایی وجود ندارد که به پرسشهای انباشته شده این انتصابات نا فرجام ویکه تاز پاسخ گوباشد.

  6. اقای تیموری این دو اداره راهم بدهید به کوهدشت ورومشگان والسلام از نظر شما هر ادره ای مخالف سیاست شما عمل کند نا موفق است اگر در خط شما باشد خوب واگر نباشد خوب نیست وچه زیبا دلیل اورده اید احمدی نزادی ایا سمت داشتن در دولت ایشان جرم است ؟ان دولت هم دولت جمهوری اسلامی بوده بس کنید کوهدشت را به حاشیه رانده اید و۳۰ سال است نتوانستنه اید حتی یک بار نماینده به مجلس بفرستید ان وقت اومدید استان را درست کنید مطمن باشید در انتخابات اینده ما خرم ابادی ها به کسی رای می دهیم که مخالف شما باشد

  7. آقای تیموری احتمالا منظورش خود ………………باشد

  8. مدیر سیاست زده میر ملاس چرا از بیان واقعیت هراس دارید راستی شما سایت حرفهای یک گروه هستید یا مربوط به همه مردم

  9. آری ،تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.
    شاید به همین خاطر است که جناب ……………. حرف تشریف دارند.چون …………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.