تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

ساخت «بزرگترین بندر صنعتی و معدنی کشور» به همت «یک کوهدشتی» در هرمزگان

  • کد خبر : 95650
  • 13 اسفند 1395 - 12:10

 . . . تحولی شگرف در عرصه صنعت و معدن استان هرمزگان با مدیریت یکی از فرزندان دیار لرستان . . حسن شاهرخی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان هرمزگان با حضور حدود یک ساله در این سِمَت توانسته است به اذعان مسئولین ارشد استان هرمزگان تحولی خوب و چشمگیر در عرصه سرمایه گذاری […]

 .
.
.
تحولی شگرف در عرصه صنعت و معدن استان هرمزگان با مدیریت یکی از فرزندان دیار لرستان
.
.
حسن شاهرخی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان هرمزگان با حضور حدود یک ساله در این سِمَت توانسته است به اذعان مسئولین ارشد استان هرمزگان تحولی خوب و چشمگیر در عرصه سرمایه گذاری در این منطقه و زمینه اشتغالزایی پایدار نیز فراهم آورد که بارها سبب تشکر و تقدیر استاندار هرمزگان از مدیریت مهندس شاهرخی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شده است.
هم اکنون نیز پروژه ساخت بزرگترین بندر صنعتی معدنی کشور در منطقه پارسیان هرمزگان با همت و تلاش مهندس شاهرخی کلید خورده است که بزودی شاهد متبلور شدن اهداف ایجاد این منطقه ویژه اقتصادی از جمله کمک به صادرات غیرنفتی محصولات صنعتی تولید شده ، تامین نیازهای داخلی در زمینه صنایع اصلی مادر ، استفاده از منابع گازی موجود در پارس جنوبی و شمالی ، اشتغال زایی و رفع محرومیت از منطقه و کاهش هزینه های تولید به منظور تسهیل ورود کشور به بازارهای رقابتی جهانی می باشد باشیم .
گفتنی است شاهرخی بهمن ماه ۱۳۹۴ طی حکمی از سوی وزیر صنعت ، معدن و تجارت، به عنوان مدیرمنطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان هرمزگان و عضو هیات اجرایی منطقه یاد شده منصوب شد.
شاهرخی در کارنامه اجرایی خود عضویت در هیات مدیره چندین شرکت صنعتی و بنگاه مهم تولیدی کشور را به ثبت رسانده و پیش از این به عنوان مدیر مجتمع عظیم سنگ آهن سیرجان عهده دار مسئولیت بوده است.
منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در محدوده ای افزون بر ۱۰ هزار هکتار در شهرستان پارسیان هرمزگان واقع شده و تحت نظارت و مدیریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ‘ایمیدرو’ اداره می شود.
شهرستان پارسیان در ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قراردارد.
 .
.
.
لینک خبر تقدیر استاندار هرمزگان از مهندس شاهرخی مدیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۹
  1. سلام چه تاثیری بحال زارکوهدشت داره؟؟؟ …

  2. تبریک خدمت دوست و برادر عزیزم جناب اقای شاهرخی عزیز امید است در این وظیفه خطیر سر بلند و‌موفق باشند ایشان فرزند برومند کوهدشت است و به ایشان افتخار میکنیم

  3. امان از حسادت

  4. باسلام وخسته نباشید خدمت برادر عزیز مان مهندس شاهرخی انشاالله که همیشه موفق وموید باشید به امید موفقیت هرچه بیشتر حاج حسن.

  5. با ارزوی عزت وسر بلندی وتوفیق بیشتربرای این عزیز ، امیداواریم ،شاهد شکوفایی استعدادهای دیگر جوانان این دیار در خدمت به مردم منطقه محروم خودمان باشیم

  6. اقای مهندس شاهرخی و سایر بزرگان گوهدشتی بخشی از سرمایه های لرستان هست ک موفقیت انها بخشی از موفقیت قوم بزرگ لر است

  7. برادر عزیزم جناب حاج حسن شاهرخی ،امید وارم همیشه تندرست وسلامت باشی ،وشاهد موفقیت بیشتر شمادر خدمت رسانی به مردم باشیم

  8. باسلام از مهندس شاهرخی انتظاری جز این نمیشه داشت ایشان بی نظیره وتوانا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.