تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده مردم خرم‌آباد: مخالف افزایش حقوق مدیران هستم

  • کد خبر : 95666
  • 14 اسفند 1395 - 10:02

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی‌راد با اشاره به تصویب اصلاحیه مجلس بر ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم گفت که بنده مخالف این طرح بودم بطوریکه در کمیسیون تلفیق به شدت با این طرح مخالفت کردیم و این طرح در کمیسیون تلفیق رأی نیاورد ولی متأسفانه این طرح با پیشنهاد بعضی از کمیسیون‌ها وارد صحن مجلس […]

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی‌راد با اشاره به تصویب اصلاحیه مجلس بر ماده ۳۸ لایحه برنامه ششم گفت که بنده مخالف این طرح بودم بطوریکه در کمیسیون تلفیق به شدت با این طرح مخالفت کردیم و این طرح در کمیسیون تلفیق رأی نیاورد ولی متأسفانه این طرح با پیشنهاد بعضی از کمیسیون‌ها وارد صحن مجلس شد ولی به‌هرحال رأی‌گیری شد و با رأی اکثریت مجلس تصویب شد.
ملکشاهی راد تصریح کرد: مخالف افزایش حقوق مدیران تا سقف ۲۴ میلیون هستم و به این مصوبه رأی مخالف دادم.
وی افزود: با هرگونه تبعیض مخالفم و فاصله زیاد حقوق افراد در رده‌های مختلف مدیریتی را تبعیضی فاحش می‌دانم و معتقدم این کار انگیزه را از زحمتکشان، خدمتگزاران، اقشار آسیب‌پذیر و بخصوص معلمان می‌گیرد.
ملکشاهی راد با اشاره به اینکه این موضوع نگرانی‌های بین مردم ایجاد کرده گفت: امیدوارم در مجلس اصلاحیه‌ای صورت گیرد و یا شورای نگهبان یا مجمع تشخیص مصلحت نظام این مصوبه را رد کند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. نمیدانم آخر این حقوق های نجومی تخلف بود یا به فرهنگ تبدیل شد . خدا عاقبت به خیرمان کند .

  2. درود بر مرد لایق و کاردان شجاع و مردمی

  3. جناب آقای ملکشاهی راد:ازاینکه شمایکی ازنمایندگان فعال در مجلس شورای اسلامی هستیدشکی نیست مایه افتخارید. اماچرا برای نیروهای تبصره۳شاغل دردانشگاه علوم پزشکی لرستان فکری نمیکید؟!خیلی ازاین افراددارای مدارک تحصیلات تکمیلی هستند ولی موردبی مهری قرارمیگیرند.برای رضای خدابه داد این نیروها برسیدتاازاین بلاتکلیفی خارج شوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.