تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پاساژ” گودرزی” شهرستان کوهدشت به صورت موقت فک پلمب شد

  • کد خبر : 95785
  • 18 اسفند 1395 - 14:28

  پاساژ گودرزی یکی اصلی ترین مراکز فروش شهرستان کوهدشت که چند روز است پلمپ شده بود با مساعدت شهردار کوهدشت به روی‌ مالکان این پاساژ، بازگشایی شد. علی نجات نورعلی شهردار کوهدشت در گفتگو با خبرنگار میرملاس اظهار داشت:با مساعدت فرماندار و دادستان محترم شهرستان کوهدشت و جهت رفاه حال مستاجرین پاساژ گودرزی واقع در بازارچه حافظ […]

 

پاساژ گودرزی یکی اصلی ترین مراکز فروش شهرستان کوهدشت که چند روز است پلمپ شده بود با مساعدت شهردار کوهدشت به روی‌ مالکان این پاساژ، بازگشایی شد.

علی نجات نورعلی شهردار کوهدشت در گفتگو با خبرنگار میرملاس اظهار داشت:با مساعدت فرماندار و دادستان محترم شهرستان کوهدشت و جهت رفاه حال مستاجرین پاساژ گودرزی واقع در بازارچه حافظ  با اخذ تعهد محضزی و پرداخت مبلغی تحت عنوان عوارضات شهرداری قبل از عید پاساژ به صورت موقت باز باشد و بعد از تعطیلات عید نوروز در صورت عدم پرداخت عوارضات شهرداری موظف به انجام اقدامات قانونی خود خواهد بود.
به گزارش میرملاس، این مجتمع با ۵۲ باب مغازه یکی از اصلی ترین مراکز فروش در شهرستان کوهدشت  محسوب می شود که به دلیل عدم پرداخت عوارض شهرداری پلمپ گردیده بود امروز با پیگیری پایگاه خبری میرملاس و سازمان مردم نهاد هنارس و با همکاری شهرداری کوهدشت فک پلمپ شد.

 

تهیه گزارش: محمد ابراهیمی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۴
  1. باسلام و عرض ادب
    از اینکه میبینم شهرداری خیلی محکم و قانونمند با افرادیکه نقض قانون کرده اند .نظر بنده اینست که با وجود اینکه فصل فروش نوروزی می باشد و افراد متضرر می شوند، باید در کنار شهرداری بود نه اینکه از افراد خاطی حمایت نمود و آوانس مالیاتی داد. ضمنا شهرستان کوهدشت هم مشکل مسافر نوروزی چندانی ندارد که نگران توریسم بود اگر هم توریسمی باشد در حد گذر از شهر می باشد که این فقط بخاطر قانون شکنانی مثل مالک پاسلژ مذکور است که از زیر بار مالیات که ماخذ اصلی خدمات شهری است،می باشد.
    مسئولان محترم؛ اگر واقعا به فکر مردم هستید فرد را به دادگاه احضار و جریمه سرقفلی تک تک مغازه ها را از مالک حصول می نمودید که مغازه دار مستاجر ضرر نکند.
    یک سوال!! آیا با دستفروشان هم همین برخورد را میکنید یا با مشت و لگد جان او و اموالش را لگدمال می نمایید؟؟؟؟!

  2. من مطلقا راضی به به پرداخت عوارض به شهرداری کوهدشت به چندلیل نیستم
    ۱من خدماتی ازشهرداری ندیدم یا درحدقابل توجهی نبوده
    ۲مطمئنم عوارض پرداختی بجای هزینه در مبلمان شهری خدمات شهری و…صرفابه پرداخت پرسنل خدوم فامیل شورا که تحت عنوان نیروی خدماتی رفتن ولی …پست….گرفتند
    ۳عملکردشهرداری بسیار ابتدایی و ناصواب است به گونه ای که هیچ کارزیر بنایی انجام نگرفته
    ۴ایجادیک پشت بازار در پشت اداره پست کوهدشت
    ۵بدلیل وابستگی فامیلی………عدم توانایی جمع کردن ماهی فروش های واقع درمیدان امام

  3. شهرداری کوهدشت سلیقه ای برخورد میکند. یا لااقل بگویم پارتی بازی میکند

  4. جناب ویریار معنی اسم شما چی میشه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.