تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

اعتماد ۹۸ درصد مردم لرستان به خبر سیمای افلاک

  • کد خبر : 95792
  • 18 اسفند 1395 - 15:25

به گزارش میرملاس، مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان در این نشست گفت: بر اساس نظر سنجی های مرکز افکار سنجی صدا و سیما، ۲/۹۸ درصد مردم استان به اخبار بخش های خبری سیمای استان و ۱۰۰ درصد به اخبار بخش های خبری صدا اعتماد دارند. محمد بازوند افزود: در حوزه برنامه های سیما […]

به گزارش میرملاس، مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان در این نشست گفت: بر اساس نظر سنجی های مرکز افکار سنجی صدا و سیما، ۲/۹۸ درصد مردم استان به اخبار بخش های خبری سیمای استان و ۱۰۰ درصد به اخبار بخش های خبری صدا اعتماد دارند.
محمد بازوند افزود: در حوزه برنامه های سیما ۷۸ درصد مخاطب داریم که ۹۲ درصد رضایت از آن وجود دارد و در حوزه برنامه های صدا و رادیویی ۳۳ درصد از مردم مخاطب ما هستند که ۱۰۰ درصد مخاطبان از آن رضایت دارند.
وی افزود: ۹۲ درصد از جمعیت استان از امواج گیرنده های دیجیتال و ۵/۹۹ درصد نیز از امواج آنالوگ رادیو تلویزیونی بهره مندند که تلاش می شود ۸ درصد باقی مانده نیز به شرط تامین اعتبار در سال آینده تکمیل شود.
بازوند گفت: گسترش رسانه های نوین در فضای مجازی، سازمان صدا و سیما را بر آن داشته تا معاونت جدید فضای مجازی را در مراکز تاسیس کند که در مرکز لرستان نیز افراد صالح برای این سمت جهت بررسی صلاحیت ها به تهران معرفی شده اند و امیدواریم به زودی این معاون مرکز نیز منصوب شود.
بازوند گفت: نگاه صدا و سیما به عملکرد مسوولان دولتی و اجرایی بطور همزمان سلبی و ایجابیست و ۲۰ مستند فاخر تولیدی این مرکز با موضوع اقتصاد مقاومتی در نقد تعطیلی کارخانه پارسیلون و انعکاس احیای مجتمع کشت و صنعت نمونه این رویکرد است.
وی از حضور اصحاب رسانه در تولید برنامه با هدف معرفی سایر رسانه های استان استقبال کرد و پیشنهاد داد؛ کارگروهی از پیش کسوتان رسانه استان تشکیل شود تا نظرات همه رسانه ها را تجمیع کند.
مدیر کل مرکز صدا و سیمای استان در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران که چرا برخی بازیگران تکراری و کهنه کار شده اند، گفت: بر اساس آئین نامه های ابلاغی سازمان هیچ گونه استخدام و جذب نیروی جدید ندارد اما ابتکار جدید ما اینست تا از شاغلین سایر ادارات که توان اجرا و گویندگی داشته باشند استفاده می کنیم.
محمد بازوند در پاسخ انتقاد دیگری به تقلید برنامه های صدا و سیما از سایر رسانه ها پاسخ داد: تقلید کارهای خوب در کل کار بدی نیست و پسندیده است اما تلاش می کنیم تقلید و ابتکار را با هم بکاربگیریم.
وی درباره انتقال فرستنده ماسور به خارج از شهر خرم آباد گفت: تاکنون اداره منابع طبیعی زمینی در اختیار ما قرار نداده اما تلاش می کنیم با مکان نمایی مناسب به شکلی که مزاحم سایر زیرساخت ها نباشد به محض تامین اعتبار در مدت ۳ ماه این فرستنده را به خارج از شهر منتقل کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.