تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۳۸ روستای کوهدشت با تانکر آبرسانی می‌شود/ شهرستان کوهدشت شهرک صنعتی ندارد

  • کد خبر : 95800
  • 18 اسفند 1395 - 15:37

فرماندار کوهدشت گفت: از مجموع ۵۰ واحد تولیدی شهرستان ۲۳ واحد فعال و مابقی نیمه فعال یا تعطیل هستند.

به گزارش میرملاس، نورمحمد فردی بیرانوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کوهدشت با بیان اینکه بخشودگی تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون یکی از اقدامات خوب دولت و بیانگر توجه به قشر محروم و ضعیف جامعه است، اظهار کرد: شهرستان کوهدشت دارای مشکلات زیادی است که از اساسی‌ترین آنها می‌توان راه دسترسی، راه روستایی، آب آشامیدنی و کشاورزی، اشتغال و …  اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه از ۲۳۵ روستای شهرستان کوهدشت ۳۸ روستا با تانکر آبرسانی می‌شود که این موضوع زیبنده آن نیست، تصریح کرد: کوهدشت شهرک صنعتی ندارد و دارای ناحیه صنعتی است که همین ناحیه نیز مشکلات عدیده ‎ ای دارد.

فردی بیرانوند تصریح کرد: از مجموع ۵۰ واحد تولیدی شهرستان ۲۳ واحد فعال و مابقی نیمه فعال و یا تعطیل هستند .

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه محور توسعه کوهدشت کشاورزی است، گفت: آبی شدن مزارع این شهرستان می‌تواند مشکلات را تا حد زیادی کاهش دهد.

وی یادآور شد: معوقات بانکی، عدم اجرای ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم، عدم قبول محل اجرای طرح به عنوان وثیقه، عدم اجرای مصوبات کارگروه‌های رفع موانع تولید توسط بانک‌های عامل، بالا بودن نرخ تسهیلات واحدهای تولیدی و  از جمله بخشی از مشکلات و موانع تولید و اشغال در این  شهرستان است .

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲
  1. بنده یکی از واحدهای تولیدی نیمه فعال کوهدشت را میشناسم که با تلاش و فداکاری زیاد موقتا ورشکسته نسده، نکته جالب اینکه در سال اقتصاد مقاومتی هم مسئولین شهرستان و استان حاضر به کمک بویژه کمک مالی در قالب وام با بهره ۱۸ درصد هم نیستند، ۸ نفر در این واحد تولیدی کار میکنند و زندگی حدود ۲۵ نفر غیرمستقیم تحت تاثیر فعالیت این واحد تولیدی است… مسئولین شهرستان نه تنها اعتبارات را به افراد خاص و خارج از تولید تخصیص میدهند بلکه حتی مانع بازدید استاندار از این واحد شده بودند ….

  2. زمستان سیل مارامی برد و تابستان ازکم آبی باتانکرآبرسانی می شود به جای سیاسی کاری و تشکیل جلسات متعدد با گروههای سیاسی برای مهار آبها کاری بکنید ای خدمتگزاران مردمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.