تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دریکوند: آموزش‌ و پرورش ۸۰۰ نیروی مازاد دارد/ ۱۰۰۰ نفر بازنشسته می‌شوند

  • کد خبر : 95920
  • 21 اسفند 1395 - 14:59

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند صبح شنبه در جلسه شورای آموزشی آموزش وپرورش لرستان با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش لرستان ۸۰۰ نفر نیروی مازاد دارد. ۱۰۰۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش لرستان بازنشسته می شوند وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی نیروهای […]

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند صبح شنبه در جلسه شورای آموزشی آموزش وپرورش لرستان با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش لرستان ۸۰۰ نفر نیروی مازاد دارد.

۱۰۰۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش لرستان بازنشسته می شوند

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش گفت: کارهای خوبی در آموزش و پرورش لرستان انجام شده و حدود هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش امسال بازنشسته خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نسبت به سال قبل رشد اعتبارات داشتیم گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش لرستان فرسوده بودن وسایل نقلیه این نهاد است.

دریکوند بر ضرورت نوسازی وسایل نقلیه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در این راستا انتظار می رود که اعتبارات لازم برای نوسازی و تامین خودرو در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فردا روز شهید است افزود: در این خصوص طبق مصوبه ترویج استان و ستاد شاهد قرار است یادواره فرهنگی در سال آینده برگزار کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه حدود ۲۱۸ شهید فرهنگی و۹۰۷ شهید دانش آمپز در استان داریم گفت: انتظار داریم برای برپایی این یادواره اعتباری در نظر گرفته شود تا این یادواره به نحواحسن برگزار شود.

۸ میلیارد تومان عوارض برای آموزش و پرورش پیش بینی شده است

دریکوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معاف بودن آموزش و پرورش در بحث پرداخت عوارض به شهرداری ها بیان داشت: این در حالیست که طی امسال ۹۸ میلیون میلیون تومان عوارض از آموزش و پرورش اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیارد تومان برای درمانگاه فرهنگیان، دو میلیارد تومان برای ساختمان های آموزش و پرورش، ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن اجتماعات ناحیه ۲ عوارض آمده درحالیکه طبق قوانین مصوب آموزش وپرورش از پرداخت عوارض معاف است گفت:حدود هفت تا هشت میلیارد تومان عوارض شهرداری برای آموزش و پرورش آمده که درخواست داریم این بخش از پرداخت آن و همچنین کلا از پرداخت مالیات معاف شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان همچنین با اشاره به تغییر کاربری ساختمان های آموزش و پرورش گفت: سیاستی که به تازگی  برای درآمدزایی وارد آموزش و پرورش شده تغییر کاربری فضاهای این نهاد است.

دریکوند همچنین در خصوص بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی بروجرد گفت: سعی خواهیم کرد دبیرستان امام را برای آموزش و پرورش نگه داریم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با پلیس برای اجرای طرح همیاران پلیس گفت: این طرح در کاهش تصادفات رانندگی در لرستان موثر بوده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از کاشت ۱۸ هزار نهال توسط دانش آموزان طی هفته منابع طبیعی در لرستان خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95920

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب دریکوند بنده از دوستان قدیمی و اصولگرای حضرتعالی هستم. از همان زمانی که در ناحیه ۲ در آموزش مشغول بودی با حضرتعالی در ارتباط بودم و از همان زمان میدیدم که دغدغه آموزش داری. جهت دوستی سابق و از دید یک اصولگرا که موفقیت یک دوست سالم اصلاح طلب را آرزو دارم چند نکته را خدمتت عرض می کنم:
    اولاً مثل همان زمان که در ناحیه ۲ پیگیر اموزش بودی همین الان هم همان رویه را ادامه بده
    تا جایی که امکان دارد سعی کن غیر سیاسی در زمینه آموزش برخورد کنی و تا جایی نظر نمایندگان را بشنو که به آموزش لطمه وارد نشود.
    دوماً گروه خونی حضرتعالی که سلامتت برای بنده محرض است با برخی افراد که الان در راس هستند نمی خواند. حضرتعالی اصلاح طلبی هستی که دغدغه آموزش و پیشرفت را داری ولی برخی صرفاً پیگیر منافع شخصی هستن. آموزش و پرورش به یک خانه تکانی کامل نیاز دارد.
    سوماً برخی افراد حقیقتاً شأن موقعیت خودشان را ندارند. بهتر از افراد خوش نام استفاده کنی. خیلی نیاز به تحقیق هم نداره تقریباً تمام کسانی که با اداره کل در ارتباط هستن می دانند …………………………………………….. حتی از کوچکترین آداب معاشرت بی بهره اند.
    چهارم سعی کن فضای انتقاد را نبندی اگر زیر دستی بهت انتقادی مطرح کرد حتی نادرست هم بود و باعث نارحتی ات هم شد رفتار پسندیده ای از خودت نشون بده و تا میتونی سیستم تملق و چاپلوسی را ضعیف کن…
    به فکر امور مالی هم باش از ……………… تغییر همیشه میتونی موجب تحرک بهتر و مثبت تر بشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.