تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بیانیه انجمن اسلامی معلمان کوهدشت در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر

  • کد خبر : 96983
  • 10 اردیبهشت 1396 - 7:37

به نام خدا در عصر کنونی که جوامع انسانی در شبکه های ارتباطی بی شماری در هم تنیده اند دیگر هیچ حکومتی نمی تواند مثل قرنهای ماضی امور مملکتش را بگرداند و نسبت به تاثیر تصمیمات و دستورات خود به جامعه، نزد افکار عمومی داخلی و خارجی بی تفاوت باشد. در سطح محلی هم این […]

به نام خدا

در عصر کنونی که جوامع انسانی در شبکه های ارتباطی بی شماری در هم تنیده اند دیگر هیچ حکومتی نمی تواند مثل قرنهای ماضی امور مملکتش را بگرداند و نسبت به تاثیر تصمیمات و دستورات خود به جامعه، نزد افکار عمومی داخلی و خارجی بی تفاوت باشد. در سطح محلی هم این قاعده کاملا صادق است و مسئولین محلی نمی توانند قائم به ذات و یکطرفه تصمیم گیری و بازیگردانی را پیشه خود سازند.
از بزرگان و ریش سفیدان خود شنیده ایم که در ادوار گذشته شخصی را از پایتخت مشخص و مامور می کردند تا نماینده مردم یک منطقه باشد و برای حفظ پوسته ای از دموکراسی در انتخاباتی نمایشی شناسنامه های مردم را جمع کرده و به نفع آن شخص مشخص مامور، آراء کذایی را به صندوق می ریختند!
اما برآمدن انقلاب اسلامی و تثبیت جمهوری اسلامی این رویه ی فرمایشی و سیاه بازی را پس زده است. هر چند ظاهرا این خبر هنوز به گوش برخی مسئولین محلی نرسیده است و یا دست کم آن را نشنیده گرفته اند! اگر غیر از اینست پس چطور است که در انتخابات پیش روی شورای شهر از بین حدود نود نفر نامزد انتخابات شورای شهر کوهدشت تنها هشت نفر از آنان و آن هم تنها از یک طیف سیاسی رد صلاحیت شده اند؟! به عبارت بهتر چرا هشت نفر از خوشنام ترین چهره ها و رای آورترین آنها آن هم فقط از جبهه مخالف نماینده فعلی رد صلاحیت شده اند؟ رییس هیئت نظارت شهرستان و نماینده شهرستان چه پاسخی دارند که به افکار عمومی بدهند؟ آیا این مثله کردن رقیب سیاسی به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای که از مطالبات موکد مقام معظم رهبری است کمک می کند یا آنها را از اطراف صندوقها می پراکند؟ آیا در عصر کنونی و با وجود این همه شبکه ها و کانال های خبری و تحلیلی این طور حرکات غیر منصفانه که نشان از ترس از شکست خوردن در میدان واقعی انتخابات است چه بازخوردی در جامعه و نزد افکار عمومی خواهد داشت؟!

انجمن اسلامی معلمان کوهدشت ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این حرکات منفعلانه و غیر مدنی حذف رقیب انتخاباتی خود تحت لوای قانون را به شدت محکوم کرده و از هیئت محترم نظارت می خواهد در اسرع وقت و پیش از آنکه زمان تبلیغات انتخاباتی برای این افراد از دست برود نسبت به تایید صلاحیت آنان اقدام نمایند.

در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز این انجمن حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری دکتر حسن روحانی اعلام می دارد.

انجمن اسلامی معلمان شهرستان کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. من بیانیه شما را خواندم چه کسی شما را انتخاب کرده،ا رد صلاحیت بعضی که منشا فتنه ،نماد دروغ ،مظهر باند بازی محض ،وپس رفت جامعه بخصوص آموزش وپرورش هستند امر بدیهی وضروری است ………….

  2. به فرماندار وامام جمعه مگوییم مگر قحط رجال بوده که این شخاص به عنوان معتمد انتخاب شوند به خدا اکثر اینها …………………………………………..حق کسی را پایمال نکنید اینکه …………..

  3. از معلمان زحمتکش عاجزانه درخواست دارم دانش اموزان بیچاره را وارد سیاست های اشتباه خود نکنن

  4. شما را به خدا بس کنید ،اگرراست می گویید الان زمان اختلاف افکنی نیست به جای این دفاع های بی مورداز بعضی افرادکه چندین سال است موج سواری می کنند وهیچ کاری برای این شهر بحران زده نکرده اند دکتر روحانی را کمک کنید ، وضعیت کنونی شهرستان نتیجه این گروه گرایی وباند بازی است . درست در زمانی که احتیاج به اتحاد ویکپارچگی داریم عده ای قلم به دست میشوید زخم مردم را تازه می کنید

  5. با سلام،چه کسی شما را انتخاب کرده ؟چه کسی به شما رای داده ؟شما خودتان نماینده اقلیت از یک جناح خاص هستید که با یک ترفند خاص خودتان را نماینده انجمن معلمان معرفی می نمائید،خدا را شکر ، شیوه برگزاری انتخابات صحیح را از شما دیدیم

  6. ای کاش بعضی از رد صلاحیت تایید شوند تا بدانند با رای نیاوردن چقدر منفور جامعه هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.