تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ملکشاهی راد: مجمع نمایندگان برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شود

  • کد خبر : 97025
  • 11 اردیبهشت 1396 - 17:35

به گزارش میرملاس به نقل از مهر محمدرضا ملکشاهی راد صبح دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت واحدهای تملیکی بانک‌های عامل استان لرستان اظهار داشت: بانک ها و صاحبان صنعت با همکاری و همدلی و همچنین مدیریت مناسب چه در حوزه بانکی و چه در حوزه صنایع در راستای رفع مشکلات پیش آمده می توانند موفقیت […]

به گزارش میرملاس به نقل از مهر محمدرضا ملکشاهی راد صبح دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت واحدهای تملیکی بانک‌های عامل استان لرستان اظهار داشت: بانک ها و صاحبان صنعت با همکاری و همدلی و همچنین مدیریت مناسب چه در حوزه بانکی و چه در حوزه صنایع در راستای رفع مشکلات پیش آمده می توانند موفقیت آمیز عمل کنند.

وی گفت: آمارها نشان می دهد ۱۳ درصد طرح ها و واحدهای صنعتی تملک شده و ۸۷ درصد آنها در اختیار صاحبان صنایع هستند و از این حیث هم بانکها و هم صاحبان صنایع می توانند موفقیت آمیز عمل کنند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: تسهیلات ۱۸ درصد برای صنعت سود آور نیست و اگر با همین نرخ مشارکت صورت پذیرد صنعت و بانک گرفتار خواهند شد.

ملکشاهی راد اضافه کرد: سالانه ۴۲ میلیارد تومان پرداخت نقدی یارانه صورت می گیرد و اگر مسئولین کشور به صنعت و تولید ایمان داشته باشند باید به دنبال قانون هدفمند کردن یارانه ها باشند.

وی ادامه داد: مجمعی متشکل از برخی نمایندگان به دنبال هدفمند کردن یارانه ها و پرداخت یارانه به بخش صنعت و تولید باشند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با وارد کردن مجمع نمایندگان به حل مسائل از مجاری تصویب طرح و قانون و ایجاد قوانین تسهیل کننده و هدفمند کردن یارانه ها گامی در راستای رفع موانع و مشکلات تولید و خروج واحدهای صنعتی از رکود برداشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.