تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حجت‌الاسلام رئیسی چهارشنبه به استان لرستان سفر می‌کند

  • کد خبر : 97032
  • 11 اردیبهشت 1396 - 22:38

حجت الاسلام محمدرضا خدایی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران از سفر حجت الاسلام رئیسی به استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته جاری حجت الاسلام رئیسی به مرکز لرستان سفر خواهد کرد. وی ادامه داد: این سفر در مسیر سه استان ایلام، لرستان و مرکزی اتفاق خواهد افتاد و بعد از […]

حجت الاسلام محمدرضا خدایی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران از سفر حجت الاسلام رئیسی به استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: روز چهارشنبه هفته جاری حجت الاسلام رئیسی به مرکز لرستان سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: این سفر در مسیر سه استان ایلام، لرستان و مرکزی اتفاق خواهد افتاد و بعد از دیدار با مردم ایلام از طریق راه های مواصلاتی غرب وارد استان لرستان خواهد شد و در بدو ورود در ورودی شهر خرم آباد استقبال مختصری از ایشان خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان را ابتدا میثاق با شهدا و به خصوص شهید رحیمی و یادآوری مجاهدت های ایشان و سایر شهدای انقلاب عنوان کرد و افزود: بعد از آن در جمع مردم نحیب لرستان و خرم آباد در سالن سرپوشیده شهید«چاغروند» تختی ایراد سخنرانی خواهند کرد و در پایان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان را خواهند داشت و بعد از آن از طریق بروجرد از استان خارج و راهی استان مرکزی خواهند شد.

حجت الاسلام خدایی اظهار داشت: سخنرانی راهبردی ایشان پیرامون انتخابات و چگونگی تحقق «دولت کار و کرامت» و اینکه چگونه باید دردها و موانع پیشرفت نظام اسلامی را شناخت و آنها را برطرف کرد، خواهد بود.

وی بیان داشت: کمیته ها و ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام  رئیسی در استان شکل گرفته و چند معاونت از جمله معاونت مالی و پشتیبانی را در ستادهای انتخاباتی داریم و به صورت کاملا مجزا معاونت بانوان را هم خواهند داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی اضافه کرد: معاونت علمی و نخبگان، معاونت تبلیغی، معاونت حقوقی و اقشار مختلف جامعه نیز از دیگر معاونت های ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی بوده و ستاد مرکزی ایشان واقع در میدان سبزه میدان و کوچه مرحوم آیت الله کمالوند و روبروی منزل این مرحوم خواهد بود.

حجت الاسلام خدایی خاطرنشان کرد: ستاد رسمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان تنها یک ستاد است و ستادهای رسمی شهرستانها از بنده حکم گرفته اند و ما بر تمام این ستادهای انتخاباتی نظارت داریم.

وی فراجناحی بودن حجت الاسلام رئیسی را از ویژگی های بارز ایشان دانست و گفت: ایشان از تمام کسانی که می خواهند به جنگ فقر و بیکاری بروند تا تغییرات را در کشور شاهد باشیم استقبال خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. قدم این سید اولاد پیغمبر را که صداقت و پاکی، همراه با وزانت و وقار از او متجلی است را به دیار شیرمردان ولایتمدار لرستان گرامی میداریم و ان شاءالله در نهایت جهت خدمت به جامعه اسلامی ایران عزیز و رفع مشکلات مردم فهیم و باتمدن ایران زمین مسند اجرایی این مملکت را مردم غیور و مسلمان ایران اسلامی با آراء خود به او محول خواهند نمود؛ تا بعد از یکدوره خون دل خوردن از بابت این همه تحقیر جهانی و این همه فشار اقتصادی بر مردم، راه برون رفت از تنگناها با مدیریت صحیح اسلامی و انقلابی گشوده گردد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.