تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

توضیحات «اسماعیل دوستی» در خصوص شکایت از مدیر کانال «رادیو تلگرامی لرستان»

  • کد خبر : 97049
  • 12 اردیبهشت 1396 - 10:26

اسماعیل دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود به حواشی شکل گرفته در زمینه شکایت وی از «سینا قلندری» مدیر کانال تلگرامی لرستان واکنش نشان داد. دوستی در کانال تلگرامی خود نوشت: پیرامون انتشار خبر کذب دیگرى در یک کانال در مورد شکایت من از یک خبرنگار باید عرض کنم که بنده […]

اسماعیل دوستی عضو فعلی شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود به حواشی شکل گرفته در زمینه شکایت وی از «سینا قلندری» مدیر کانال تلگرامی لرستان واکنش نشان داد.

دوستی در کانال تلگرامی خود نوشت: پیرامون انتشار خبر کذب دیگرى در یک کانال در مورد شکایت من از یک خبرنگار باید عرض کنم که بنده به هیچ وجه از هیچ خبرنگار اصلاح طلبی شکایت نکرده و نخواهم کرد.

موضوع مطرح شده مربوط به یک سال قبل و در خصوص ایستادگی بنده در برابر خواسته غیر معمول یکی از خبرنگاران که اصلاح طلب هم نیست، بود.

بنده در برابر هر گونه خواسته غیرمعمول ایستادگی خواهم کرد و اینگونه تخریب‌‎ها در آستانه انتخابات نوعی بد اخلاقی سیاسی به شمار می‌آید.

ضمنا نسبت دادن اینجانب به جبهه پایدارى مضحک و بى ربط بوده و نشان از عدم شناخت آن رسانه نسبت به موضع ریشه دار و همیشگى اینجانب نسبت به اصلاحات دارد.

امیدوارم نشر این اکاذیب متوقف شود تا اینگونه مجبور نباشم به تکذیب این مطالب بپردازم.

این مطلب دوستی در مقابل مطلب منتشر شده زیر در کانال «آمدنیوز» مطرح شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. شما منافع شخصی خود را به جناح و اصلاحات ترجیح دادید و برای همه ما مشخص شد شما میخواهید با ایجاد رعب و وحشت در میان خبرنگاران خودتان را به مردم شهرستان کوهدشت تحمیل کنید این را بدانید دوره شما تمام شده است نه فقط آقای قلندری بلکه تمام جوانان شهرستان کوهدشت ……………….خودشان از شما را در دل دارند و یقین دارم در انتخابات شورای شهر تهران که همیشه به شما ………………….کمک کرده اند امسال به شما کمک نخواهند کرد همین که از لیست اصلاحات خارجتان کردند یعنی اینکه شما اصلاح طلب نیستید

  2. سینا قلندری از دوستی توقع پست و شغل داشته……………

  3. دوستی که وضعش هم با خودش معلوم نیست، نه اصولگرا نه اصلاح طلب، نه…
    ولی بدبختی این مملکته که سینا ……….. هم اسمی دربیاره و بخواد به عنوان شاکی اسمش مطرح بشه!!!!!!! سینا ………………..که برای اسم در کردن رفت بالای برجی در تهران …………………….تا دوربین بیاد و مردم جمع بشن و…………….همچین آدمی رو نباید بهش رو داد………..

  4. دوستی با این شکایت از خبرنگار اصلاحطلب از لیست به طور قطعی حذف شد.
    سینا قلندری کم برا ملکشاهی و دوستی زحمت نکشیده
    سال ۹۰ کی این همه تبلیغات مجازی برای ملکشاهی راه انداخت؟ کی این همه اقبانوس را سر زبان انداخت؟
    چرا اینقدر بهش کم لطفی کردن؟ حالا باید تاوانش را پس بدن.
    در ضمن دوستی فکر نمی کرد که سینا با هنر رسانه ای اش بلای جانش بشه و اینطوری از سینا کم بیاره
    زمزمه حضور دوستی در لیست بود اما با شکایت از سینا «تمام» شد.
    چه حیف زمان دیگه بر نمی گرده تا شکایتش را پس بگیره

  5. رادیو تلگرامی لرستان محبوب ترین وبهترین رسانه ای که ما استفاده می کنیم ، من هروقت دلم از راه دور برای شهرم کوهدشت تنگ میشود به این رادیو مراجعه میکنم ، برای آقا دوستی متأسفم که از مدیر این کانال شکایت نموده ! می شد یک جور دیگری ازاین جوان حمایت کرد ! من نمیدانم خواسته غیر معقول ایشان چی بوده که باعث شکایت آقای دوستی از ایشان شده ! ولی آقای دوستی بدان اینکار باعث کاهش آراء ومحبوبیت شما میشود. من واقوام بنده که کوهدشتی نیستند و در تهران ساکنیم از این موضوع ناراحت شدیم

  6. خدایا هربچه ایی که بوی شیرازدهنش میادروبروی مردبزرگی مثل دوستی می ایسته خوب این حق جناب دوستی است تاهرکی بی دلیل آبروی دیگری رانبرد

  7. جناب دوستی تا زمانی که به رای ونردبان احتیاج دارند لر ها و کوهدشتی را تحویل میگیرند وقتی به جایگاه رسید فقط خود واقوامش را میبیند خیابان سبلان تهران را باید داوود رشید نامگذاری نمود همه از اقوام ایشان که در شهرداری استخدام شدند ! طبق بررسی بنده سینا چیز جز درخواست یک شغل که حق هر ایرانی است از ایشان نخواسته وبه خاطر روشنگری جامعه مورد غضب آقای دوستی است . شما افرادی که منفی دادید هم یا حسودید یا مثل گراوند به چیزی رسیدید جواب شما را در ۲۹ اردیبهشت خواهیم داد.

  8. …………….سر جوی وفا و نیک مردی وجود ندارد بر حذر دارید خویشتان را از مکر وی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.