تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

سه پدیده‌ی عجیب در جمهوری اسلامی

  • کد خبر : 97847
  • 16 خرداد 1396 - 9:33

«سیدیوسف مرادی» در یادداشتی تلگرامی در «مکتوبات» با عنوان «سه پدیده‌ی عجیب در جمهوری اسلامی» نوشت: سالهاست در این اندیشه‌ام که فلسفه‌ی سه پدیده‌ی عجیب در نظام جمهوری اسلامی چه می‌تواند باشد: اول؛ فلسفه‌ی نرده کشی مابین مسوولان و مردم عادی در مراسماتی چون نماز جمعه و مراسمِ ۱۴ خرداد در حالی که خلق الله […]

img

«سیدیوسف مرادی» در یادداشتی تلگرامی در «مکتوبات» با عنوان «سه پدیده‌ی عجیب در جمهوری اسلامی» نوشت:

سالهاست در این اندیشه‌ام که فلسفه‌ی سه پدیده‌ی عجیب در نظام جمهوری اسلامی چه می‌تواند باشد:

اول؛ فلسفه‌ی نرده کشی مابین مسوولان و مردم عادی در مراسماتی چون نماز جمعه و مراسمِ ۱۴ خرداد در حالی که خلق الله را با دقتِ فراوان قبل از ورود تفتیش می کنند.

دوم؛ اسکورت‌های چند ماشینه‌ی حضراتی چون حداد عادل، نهاوندی، آخوندی و دیگران؛ در حالی که در تمامی کائنات حتی یک نفر هم به دنبالِ ترورِ این آقایان نیست. و حتی شنیده شده که زنده بودنِ برخی از این عزیزان به نفعِ برخی‌ها در کائنات‌های دیگر هم هست!

سومین پدیده تعجب انگیزتر از آن دو دسته است! در حیرتم که چرا سوپرانقلابیونِ عدالت خواهِ ضدِ تضادِ طبقاتی تاکنون نسبت به این نرده کشی‌ها و هزینه‌های میلیاردی جهتِ حفاظت از آقایان اعتراضی نداشته‌اند.

یکبار بشکنید این نرده‌ها را، از آنها عبور کنید، آقایان را بیاورید بین مردم تا برای همیشه ریشه‌ی این عاداتِ ناپسندی که هدیه‌هایی از طرف منافقین در دهه شصت است خشک شود.

به اینها بگویید می‌خواهید راحت باشید و فرست کلاس بمانید به مراسماتِ انقلابی نیایید. به خدا زشت است برای انقلابِ مردمی ما

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. احسنت ،

  2. سلام،

    بقول خراسانی های ی: « اوهوک!!!»

  3. باسلام .نظرات ارائه شده پیرامون مسائل حفاظت شخصیت ها و تفتیش مردم فارغ از دید گاه تأمین امنیت عمومی و ملی بیان شده و دچار نقص در نتیجه گیری است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.