تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پاسخ معاون عمرانی استاندار لرستان به اظهارات «محمدرضا ملکشاهی راد»

  • کد خبر : 98823
  • 28 تیر 1396 - 0:20

نمیدانم‌ چرا وقتی به توصیه های ناصواب وخواستگاه نامشروع و توقعات مبتنی بر تضییع حقوق دیگران از جانب مدیران دولت عمل نمی شود به یکباره امار بیکاری لرستان بالا میرود، امار اشتغال زایی جعلی قلمداد می شود، کارخانه ها و کارگاهها به یکباره تعطیل می شوند ،مدیریت عالی استان ناکارامد جلوه میکند و به ناگاه […]

نمیدانم‌ چرا وقتی به توصیه های ناصواب وخواستگاه نامشروع و توقعات مبتنی بر تضییع حقوق دیگران از جانب مدیران دولت عمل نمی شود به یکباره امار بیکاری لرستان بالا میرود، امار اشتغال زایی جعلی قلمداد می شود، کارخانه ها و کارگاهها به یکباره تعطیل می شوند ،مدیریت عالی استان ناکارامد جلوه میکند و به ناگاه زلزله تخریبی در لرستان ازجانب برخی مدعیان به ظاهر دلسوز مردم ،حادث می شود.
جناب مکلشاهی
وکیل محترم مردم در مجلس !
این چندمین بار است که در پی ناکامی در مداخله گری هادر حوزه اجرایی و عزل و نصب ها ، مدیریت اجرایی استان را متهم به جعل و کذب بودن آمار ارائه شده از جانب مقامات و مراکز رسمی می کنید ، در حالیکه حضرتعالی بهتر از هر کسی میداند که کلیه امار ها از سوی مرکز آمار کشور که تا چندی پیش ریاست آن بر عهده همفکران و هم اندیشان جنابعالی بوده که وظیفه تجزیه و تحلیل و بیان داده ها از سوی ان به عنوان تنها مرجع رسمی کشور منتشر می یافت و ;همگان می پذیرفتند اما اینک تصورات و تفاسیر شما اینگونه بیان می شود که امارها یا مخدوش اند و یا کذب و جعل و یا از اساس بی بنیان.
جناب ملکشاهی راد !
بد نیست جنابعالی یکبار به خود زحمت می دادید که بجای بازدید ها و سرکشیهای سیاسی بیهوده ، از پروژه هایی نظیر اجرای خط ۱۱۴ کیلومتری راه اهن درود -بروجرد-خرم آباد،آزاد راه خرم اباد-اراک ، بازسازی راه آهن درود-اندیمشک ، مجتمع کشت و صنعت ، طرح گاز رسانی به یک هزار روستای استان ، صنایع فولاد ازنا و صدها پروژه دیگر بازدید و از نزدیک مشاهده و نقش نظارتی خود را ایفا می نمودید و حداقل یا نقد منصفانه می کردید و یا تشکر و قدر دانی زبانی از تیم مدیریت استان را بعمل می آوردید و نیز متوجه می شدید که در طی چهار سال دولت کنونی در قیاس با زمان دولت متعلق به حوزه فکری تان ، چه تعداد اشتغال مستقیم و چه تعداد اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است و ایمان داریم آن وقت هرگز بخود اجازه نمی دادید که با نظرات غیر کارشناسانه ، خدمتگزاران صدیق به مردم شریف لرستان را بی محابا به باد انتقاد و یا متهم به آمارسازی و یا تحریف واقعیت نمی کردید .

جناب ملکشاهی راد !
شما را به رعایت تقوا و تقید به اصول و مبانی دینی سفارش و انذار در رواج تهمت به مسلمانان و عقوبت این عمل در درگاه الهی دعوت می کنم .

جناب ملکشاهی راد
نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی !

ظاهرا فرموده اید که مدیران استان توانایی لازم را ندارند که گزارشی مبسوط از عملکرد اقتصاد مقاومتی و یا پیامدها و برنامه ها و دستاوردهای آن در استان را بیان و به مردم ارائه دهند ، ای کاش یکبار به خود زحمت میدادید ودرجلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت میکردید و یا از پروژه های تعریف شده در قالب اقتصاد مقاومتی بازدید انجام می دادید تا برای جنابعالی محرز و هویدا می شد،گرچه معتقدیم جنابعالی به خوبی واقف بر اقدامات بی نظیر مدیران تلاشگر استان هستید اما غبار سیاسی مانع از نگاه منصفانه شما گردیده اما یقین بدانید که مردم فهیم و قدردان لرستان با نگاه تیزبینانه خود هم مسایل را رصد میکنند و هم شاهد افتتاحیه و بهره مندی از طرحهای متعدد هستند و هم مراتب قدردانی خویش را با حضوری گسترده در انتخابات اخیر بعمل اوردند گرچه به مذاق حضرتعالی و کاندیدای متعلق به اندیشه شما خوش نیامد و مجددا یکبار دگر مهر تاییدخود را برعملکرد و برنامه های بسیار خوب دولت و مدیران در دولت تدبیر و امید و نیز استان زدند.
جناب ملکشاهی راد !
حال سوالی را در ذهن خویش که متبادر است می پرسم که جنابعالی بجز تخریب و پیگیری عزل و نصب مدیران کدام اقدام را به تبعیت از فرامین امام خامنه ای که همواره خود را مرید ایشان دانسته در ارتباط با اقتصاد مقاومتی انجام دادید? و یا ای کاش حد اقل به یکی از قوانین و اقدامات تخصصی که در مجلس بنا به پیشنهاد و پیگیریهای شما برای برخورداری بیش از پیش لرستان تقنین یافته را برای موکلین خود بیان فرمایید!

محمد اصلانی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. باسلام و خسته نباشید به مدیران ارشد استان لرستان و دولت تدبیر و امید . جناب ملک شاهی زمانی که مدیر کل بودند حتی سراید داران مدارس را جابجا کردن – وموقع نمایندگی چه گلی بر سر استان زده که حالا کاسه داغ تر از آش شده . دولت دولت تدبیر امیده و رای اکثریت ۲۵ میلیون نفر به جناب دکتر روحانی اشتباه نگیرد آقای احمدی نژاد نیست از خواب بیدار شوید رای بالای استان لرستان به دولت یعنی مسئولین امیدی نه دار دسته حضرتعالی بنظرمن اگر به وظیفه قانون گذاریت برسی بهتر از جنجال است شاید فکری برای لرستان شد . زمان نمایندگی حضرتعالی رئیس جمهور نهم میخواست با بیل کلنگ از لرستان توسعه را شروع کند کجاست آن وعده های پوچ .

  2. جناب آقای اصلانی بنده به عنوان یک شهروند بروجردی عرض می‌کنم غیر از این است که بیش از نیمی از صنایع بزرگ بروجرد مانند کاشی جم، سامان کاشی، زاگرس خودرو، نساجی، بافلران، نخ‌لران و … تعطیل شده‌اند؟
    صنایع کوچک نیز که تعطیل نه نابود شده‌اند حداقل می‌توانم لیستی حدود ۲۰۰ کارخانه در بروجرد به شما بدهم که تعطیل شده‌اند.
    در این مدت هم که هیچ کارخانه‌ای به بروجرد اضافه نشده؟ اگر شده به ما هم اطلاع بدید ببینیم. پس آمار بیکاری چطور کم شده؟ شما چطور نرخ بیکاری را کاهش داده‌اید؟

    البته بنده پاسخ به این پرسش را می‌دانم! با مهاجرت دادن مردم لرستان به تهران و سایر استان‌ها. بیشتر شهرهای لرستان نرخ مهاجرت بالا داشته‌اند. به همین راحتی شما نتوانستید اشتغال ایجاد کنید جوانان را آواره کردید. البته آمار شما درست هست و هیچ شکی در آن نیست.

  3. مشکل این استان این است اگر کسی مسوول میشود ،مسوولیتش را غارتی برای خود می داند ،وبا بازی با کلمات ،اجیر کردن چند نفر قلمدست در نگارش متنهای جانبدارانه ،خدمت و توسعه را به حاشیه می برند،من نمی دانم این احمدی نژاد کی بوده ،که هر وقت کسی از این مسوولین خود خیانت می کند مردم را از وجود نبوده او می ترساند ،اگر احمدی نژاد در گذشته بد بوده کورش کبیر در چند هزار سال قبل که خوب بوده ،ای مسوولین نان به نرخ روز خور مردم سواری نکنید ،که این مردم شریف و نجیب در نظام اسلامی باید تاج سر شما باشند نه آلت منافع شخصی شما

  4. جناب اصلانی صحبت های شما از روی دلسوزی نیست بلکه از روی کینه . جناح سیاسیت می باشد شما که نمی دانید چندین کارخانه در لرستان و لیست انها روی میز شما هست تعطیل شده چطور اینگونه لرستان به رشد اشتغال وانمود میکنید کمی زحمت به خودتت بدهید ان وقت می دانید من جوان شغل دارم یا نه ….. و تا زمانی شما بین نمایندها تبعیض قائل هستید این استان درست شدنی نیست

  5. اقای اصلانی یک مورد از پروژهای دولت تدبیر را در پلدختر بیان کنید ،ندارید مردم امیدی به دولت تدبیر و امید ندارند ،مدیران ارشد استان توان انتقاد نمایندگان را ندارید ،نمایندگان صدای رسای مردم هستند ،شما مدیران بجز اقای بیرانوند با دیگر نمایندگان با پرخاشگری و هیاهو برخورد می کنید،

  6. اصلانی جان ،بشمار…

  7. با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و کلیه دست اند کاران سایت میرملاس

    جناب آقای امین آزادبخت عزیزخدمت شما عرض کنم که در مطلبی که در جواب آقای ملکشاهی راد بیان داشته هیچ گونه مطلب خارج از قانون و یا بی حرمتی و بی ادبی نسبت به شخص خاصی نبوده و اظهارت بنده با عنایت به انتقادات و نظرات بنده و بیشتر مردم استان بوده ولی از اینکه با ترس و واهمه ای که بخاطر فیلتر شدن سایت خود داشتید حاظر به گذاشتن کامنت این حقیر نبوده چه بسا رسانه واقعی باید در راستای واقعیت و بدور از ترس و واهمه و در بیان حقایق تلاش و کوشا باشد.

  8. زنده باد نمایندگان استان لرستان که ………………..ضعیف رو از استان بیرون کردند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.